Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 Kuparikannentiiviste turbokäyttöön?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raine
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2603
    • N/A

    #16
    ..........
    Last edited by Raine; 24-06-2013, 00:03.
    ///Motorporot

    Comment

    • Sag
      Bimmer Rookie
      • Jul 2003
      • 104

      #17
      Unohda ihmeessä noi kupariviritykset, jos Victor Reinz tivari ei maksa ihan älyttömästi. Ko. merkkinen peltitiiviste kestää ainakin ahdetuissa VAG konsernin tuotteissa ihan mukavasti.. Edit: Ja maksaa muuten varaosaputkassa n. 30€ volkkarin koneeseen.

      Comment

      • tepabmw
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 834
        • LAITAMAA

        #18
        sorvaa putken yläpäähän urat ja teetä niihin sopivat renkaat,leikkaa vakio halpistiivisteestä liekit pois tai sit käytät liimaa tivisteen sijasta ni ei ainakaan tartte murehtia mitä tiivistettä käyttäis...molempia kokeiltu m10 ongelmitta...
        -Tepan Paja-
        Veikkola city
        0405203098
        Maalaustyöt yli 25v kokemuksella

        Comment

        • Freak
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 2561
          • .

          #19
          Originally posted by Raine
          Ongelmana olisi seuraava kun auto johon sitä oltaisiin laittamassa niin siihen ei enää valmisteta kannentiivisteitä ja tuo kuparinen on yksi vaihtoehto.

          Itellä olisi mahdollista piirtää sähköinen malli tuosta tiivisteestä ja leikkauttaa se laserilla sitten. Olisko muita mahdollisuuksia millä tiivistää tuo kansi kun kerta ei enää valmisteta tiivistettä enää?
          Konetiiviste Lindgren tekee mittatilaustyönä kannentiivisteitä. En tiedä onnistuuko sähköisestä mallista, mutta ainakin vanhan tiivisteen mukaan onnistuu. Kannattaa ainakin soitella ja kysyä. Puh. 015 684076.
          Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

          Vanha Uuden liiton mies...

          Comment

          • Raine
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 2603
            • N/A

            #20
            ..........
            Last edited by Raine; 24-06-2013, 00:03.
            ///Motorporot

            Comment

            • ytte
              BTCF Member
              • Jul 2003
              • 248
              • Pyhäjärvi

              #21
              Originally posted by Raine
              Tiiviste olis tulossa 200 turbo quatroon ja ei oota on myyty tähän mennessä, joka paikassa.



              Pitääpäs laittaa kyselyä kyseiseen firmaan. Kiitoksia tiedosta
              Reinz No. OE number
              61-28265-00 OE: 034 103 383 AA

              Noilla saat tilattua reinzinpahvin lähimmästä varaosapuljusta.

              http://reinz.paradigma-software.com/...x.php?Lang=USA tuolta voi vieläkin selailla tiivisteitä ja kävellä liikkeeseen tuotenumeron kanssa
              F10 LCI -15
              E60 LCI -08

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                #22
                Originally posted by tepabmw
                ...molempia kokeiltu m10 ongelmitta...
                Kerroppa lisää tosta liimaamisesta, kiinnostaa kovasti, joissain sitikoissahan ei ole kansipahvia ollenkaan, vain hylomaria välissä, mut tosiaan sait pitämään m10:ssä?
                Olli.

                Comment

                • bmw harrastelija
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 758
                  • -

                  #23
                  Originally posted by ytte
                  Reinz No. OE number
                  61-28265-00 OE: 034 103 383 AA

                  Noilla saat tilattua reinzinpahvin lähimmästä varaosapuljusta.

                  http://reinz.paradigma-software.com/...x.php?Lang=USA tuolta voi vieläkin selailla tiivisteitä ja kävellä liikkeeseen tuotenumeron kanssa
                  Kuka nuita pahveja on koeponnistanut? Täällä jäi tuommonen ylimääräseksi, ei tohi laittaa kiinni...
                  thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                  Alex von Falkenhausen

                  Comment

                  • ytte
                    BTCF Member
                    • Jul 2003
                    • 248
                    • Pyhäjärvi

                    #24
                    Originally posted by bmw harrastelija
                    Kuka nuita pahveja on koeponnistanut? Täällä jäi tuommonen ylimääräseksi, ei tohi laittaa kiinni...
                    Ite ollaan ainakin voortin masinoissa testattu eikä ole ongelmia ollu.
                    F10 LCI -15
                    E60 LCI -08

                    Comment

                    • wj
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 3253
                      • Järvenpää

                      #25
                      Tuola reinzin sivullahan on hyvät sapluunat tiivisteistä!
                      Onkohan noi mitat oikein suhteessa kunhan kokoluokan muokkaa oikeen kokoseks? Näyttäs ainakin olevan.
                      Jos on niin tuolta saa hyvät sapluunat laippojen ja kupari tiivisteiden tekoon..

                      Esim: m21 pakosarjan tiiviste:
                      http://reinz.paradigma-software.com/.../702939600.gif

                      Öljypohjan tiiviste:
                      http://reinz.paradigma-software.com/.../702460020.gif
                      - 2006 Mustang cabriolet
                      - Sleekcraft Enforcer 28'

                      Comment

                      • Sag
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2003
                        • 104

                        #26
                        Originally posted by Raine
                        Tiiviste olis tulossa 200 turbo quatroon ja ei oota on myyty tähän mennessä, joka paikassa.
                        Ei oikeen tuntunut löytyvän noista "merkkiketjujen" (esim. AD) liikkeistä kun itsekin kyselin, paikallinen yksityinen varaosapulju sen sijaan hoiti homman hienosti kotiin.

                        Originally posted by bmw harrastelija
                        Kuka nuita pahveja on koeponnistanut? Täällä jäi tuommonen ylimääräseksi, ei tohi laittaa kiinni...
                        Eräässä melko tehokkaassa Mk1 Golfissa on ainakin käytetty Reinzin tiivisteitä tietääkseni
                        Last edited by Sag; 05-10-2005, 18:32.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎