Jos haetaan m50b25 motista tehoa täysrempan yhteydessä ja asennetaan megasquirt järjestelmä, niin kannattaako asentaa myös
-sytkäpuoli megasquirtista?
-jos asentaa megan niin pitääkö imusarja vaihtaa? tai suuttimet?
-mitä antureita tartten megan yhteydessä?
-saako imusarjan vaihdolla lisä tehoa? ja mikä imusarja?
-kannattaako venttiilit vaihtaa? onko hyötyä?
-kannen avartaminen?
-toinen nokka-akseli, mikä? saako vanhasta koneistamalla jyrkempää?
-peltisarja? käykö m20 hiukan soveltamalla?
-läpivirtaussuodatin?
-toinen vauhtipyörä? Onko m20 kevyempi? käykö suoraan?
-muita muutoksia, mitä? (ei remmi eikä pakokaasuahdinta)
ja näitä säätöjä tehdään mielenkiinnosta säätämistä kohtaan ja ilman kiirusta, joten TÄHÄN viestiin EI sitte osta 328, vaiha autoo, ite harkittisin m3 jos lisä tehoja kaipaa. pidetään viestiketju järkevänä!
Kiitos jo kaikille vastanneille!
Siirretty -Leka-
-sytkäpuoli megasquirtista?
-jos asentaa megan niin pitääkö imusarja vaihtaa? tai suuttimet?
-mitä antureita tartten megan yhteydessä?
-saako imusarjan vaihdolla lisä tehoa? ja mikä imusarja?
-kannattaako venttiilit vaihtaa? onko hyötyä?
-kannen avartaminen?
-toinen nokka-akseli, mikä? saako vanhasta koneistamalla jyrkempää?
-peltisarja? käykö m20 hiukan soveltamalla?
-läpivirtaussuodatin?
-toinen vauhtipyörä? Onko m20 kevyempi? käykö suoraan?
-muita muutoksia, mitä? (ei remmi eikä pakokaasuahdinta)
ja näitä säätöjä tehdään mielenkiinnosta säätämistä kohtaan ja ilman kiirusta, joten TÄHÄN viestiin EI sitte osta 328, vaiha autoo, ite harkittisin m3 jos lisä tehoja kaipaa. pidetään viestiketju järkevänä!
Kiitos jo kaikille vastanneille!
Siirretty -Leka-
Comment