Minulle selvisi äskettäin, että F10 2010 523i N53:ssa ei ole kunnollista polttoainesuodatinta - ilmeisesti ainoastaan teepussisuodatin polttoainetankissa. N55:ssa suodatin on palautettu.
Onko N53-järjestelmään mahdollista lisätä WK 6030 suodatin N55-suunnittelusta N53-järjestelmään? Ilmeisesti ainakin paluulinja tarvitsisi lisätä - ja sille näyttäisi tankissa olevan varaus sen perusteella, että tankki on sama koodin mukaan.
N55:
N53:
Miksi ennen vanhaan paluulinjaa ei tarvittu (esim M50 moottorin järjestelmä), mutta uudemmissa se on? Painehan on kait sama 3 bar siirtopumpulla.
Onko N53-järjestelmään mahdollista lisätä WK 6030 suodatin N55-suunnittelusta N53-järjestelmään? Ilmeisesti ainakin paluulinja tarvitsisi lisätä - ja sille näyttäisi tankissa olevan varaus sen perusteella, että tankki on sama koodin mukaan.
N55:
N53:
Miksi ennen vanhaan paluulinjaa ei tarvittu (esim M50 moottorin järjestelmä), mutta uudemmissa se on? Painehan on kait sama 3 bar siirtopumpulla.
Comment