eli kertokaa mitä eroja noissa nokka-akseleissa on.2.5 kanteen tulee kiinni.b20 nokkia tuntuis olevan tarjolla b25 enemmän.ajattelin että onko sillä tehoon ja vääntöön minkälaisia vaikutuksia ja kumpi olisi parempi.vai ostanko suoraan jonkun virinokan.virinokalla vaan tarvii ostaa vissiin ne nostajat kans uudet.kone on m20b27
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20/b25 nokka
Collapse
X
-
Viellä samasta aiheesta.
Mulla on m20b27 alakerta ja m20b25 yläkerta ja
moottorinohjaus toimii L-jetillä.
Miten ton m20b20/b23 nokan sopivuus kyseiseen koneeseen ?
Ja käsittääkseni kun lueskelin niin b20/b23 nokat pitäisi olla hieman jyrkempiäkin.Kumit katuun, ei kyrvän päälle.
bmw e28 520 tbo (ikuisuusprojekti)
ex- bmw e30 323 2.7i
Comment
-
-
lainataas tätä... Eli pitäs asentaa katsastuksen ajaksi vakio nokka, kun tuota 300 asteista ei tunnu saavan säätöihin päästöjen puolesta sitten niin millään. Hyllystä löytyisi 2.0 vakio nokka, ja jos se on motronic koneesta niin pitäiskö sen puolesta mennä päästöihin? koneena siis b20b25 2.7l alakerralla.
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann-lainataas tätä... Eli pitäs asentaa katsastuksen ajaksi vakio nokka, kun tuota 300 asteista ei tunnu saavan säätöihin päästöjen puolesta sitten niin millään. Hyllystä löytyisi 2.0 vakio nokka, ja jos se on motronic koneesta niin pitäiskö sen puolesta mennä päästöihin? koneena siis b20b25 2.7l alakerralla.Last edited by ZoMbiE; 07-04-2006, 15:22.
Comment
-
Comment