Kaverin puolesta kyselen...
...2001 M3 S54, täysi koneremppa (ehkä, paperit on, mutta...) tehty n. 10000 km/3 vuotta sitten, lähes kaikki senkin jälkeen rata-ajoa. Alkoi kuulemma savuttamaan ja syömään runsaasti öljyä viime kesällä, itse en ko käikäleellä ole vielä ajanut. Puristuspaine- ja ohivuotomittauksissa tasaisesti samaa kaikissa pytyissä ja arvot suht järkevät (11,8-12,2 bar, 10-15%). CCV on uusi ja päällisin puolin letkut imusarjaan ovat oikein kiinni.
Plenumissa on öljyä, samoin kaasuläpissä.
Imukanavat näyttävät olevan suht puhtaat. Tulpat ovat karstaiset. Boroskoopilla ei näy ainakaan isoa oljyvuotoa imuventtiilien varsiin.
Onko varmaa tietoa tai hyviä arvauksia, ennenkuin konetta aletaan purkamaan enemmänkin?
...2001 M3 S54, täysi koneremppa (ehkä, paperit on, mutta...) tehty n. 10000 km/3 vuotta sitten, lähes kaikki senkin jälkeen rata-ajoa. Alkoi kuulemma savuttamaan ja syömään runsaasti öljyä viime kesällä, itse en ko käikäleellä ole vielä ajanut. Puristuspaine- ja ohivuotomittauksissa tasaisesti samaa kaikissa pytyissä ja arvot suht järkevät (11,8-12,2 bar, 10-15%). CCV on uusi ja päällisin puolin letkut imusarjaan ovat oikein kiinni.
Plenumissa on öljyä, samoin kaasuläpissä.
Imukanavat näyttävät olevan suht puhtaat. Tulpat ovat karstaiset. Boroskoopilla ei näy ainakaan isoa oljyvuotoa imuventtiilien varsiin.
Onko varmaa tietoa tai hyviä arvauksia, ennenkuin konetta aletaan purkamaan enemmänkin?
Comment