Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä kaasuläppä turboon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwjuke
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 201

mikä kaasuläppä turboon?

moottori pyörii vielä tallin lattialla ja nyt on päätetty että kyllä megalla polttoaineen syöttö tapahtuu, alkais imusarjan rakennus ja tartteis kaasuläpän jostain, mistä autosta sais riittävän ison ja oisko semmosta missä ois valmiina kaasuläppä anturi joka toimii ms:kanssa? suuttimet myös pitäis löytää, mikä koko luokka ois sopiva? entäs kampiakselin asento tunnistimet? mistä ja miten? (2.0tii m10)
    E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
  • -Tate-
    Moderator
    • Jan 2004
    • 3210
    • Nurmijärvi

no sä saat esim tollaseen normaaliin l-jetin kaasuläppään ainakin niin sovellettua uudemman mallin volvosta sen asentoanturin. Itse ostin sillon joskus motonetistä makso muutaman kympin. menee pienellä sovittamisella

Kampiakselin asentotunnistimen voit hoitaa joko Hall-anturilla tai sitten esim EDIS4 suorasytkällä. Kannattaa noista kuitenkin lukea siihen kuuluvista topiceista enemmän.
    I Believed I Would Die.

Comment

• Spetke
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 3452
      • Janakkala

Mulla olisi jäänyt ylimääräiseksi yksi lähes UUSI läppäkotelo eli 100% timmi, läpän halkaisia on abaut 60mm luokkaa voin mitata tarkan mitan jos kiinnostaa. Kuvan saat jos haluat vaikka maililla. siitä saisi hyvän pienellä vaivalla. Itsellä oli samanlainen läppäkotelo 2.8l sierrassa ja hyvin riitti virtaus.
      Läppäkotelo vaihtaa omistajaa 25€
      [email protected]
      ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

Comment

• Muumi
        BTCF Member
        • Oct 2002
        • 1702
        • Rovaniemi

Originally posted by bmwjuke
        tartteis kaasuläpän jostain, mistä autosta sais riittävän ison ja (2.0tii m10)
        Mulla on BMW:n 3.5:sta,halkj.70mm.Riittävän kokoinen ainakin minulle.
        Pikku laitolla istuu hienosti vakio 1.8i:iin imusarjaan.
        E24 635csi

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎