Ihan yleisesti nykyaikaisella moottorinohjauksella varusten ahdetun auton nakutuksesta. Tuollainen systeemihän myöhästää kyllä sytytystä ja laskee ahtoja sitten kun nakutusta ilmenee. Sen on selvää että epätoivottava ilmiö on ja voi johtua liian "agressiivisesta" ohjelmasta, vääristätulpista tai karstasta.
Millainen todennäköisyys moottorivaurioon teoriassa voisi olla lyhyt aikaisella nakutuksella ennen kuin ohjain ehtii korjata asiaa eli tyypillisesti 1-2 s luokkaa?
Kanteen ja mäntää tulee ainakin sellaista rypylää pitempi aikaisesta nakutuksesta mutta eikös tulppakin ole hyvä indikaattori tuon suhteen?
Millainen todennäköisyys moottorivaurioon teoriassa voisi olla lyhyt aikaisella nakutuksella ennen kuin ohjain ehtii korjata asiaa eli tyypillisesti 1-2 s luokkaa?
Kanteen ja mäntää tulee ainakin sellaista rypylää pitempi aikaisesta nakutuksesta mutta eikös tulppakin ole hyvä indikaattori tuon suhteen?
Comment