Announcement

Collapse
No announcement yet.

Getrag infoa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #16
    Originally posted by e24
    pistetään sit oman laatikon kuva. harmi kun työkiireet haittaa harraste toimintaa.


    nyt kun pääs kotiin niin vois vielä lisätä, että tuo yläpuolella oleva laatikko näyttäis aika erehdyttävästi samalta kuin oma
    Sun laatikko on 260/6 ja Tumpan kuvassa on 280, siinä näkyy selvästi tuo 44mm välikappale.

    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • Jarno80
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 246
      • Riihikoski

      #17
      Originally posted by .konen
      Niinku sanoin, essonbaaritietoa ja huhupuheita... siks näitä täällä kyselenkin et sais jotain faktoja.
      mut palataas takas tohon alkuperäiseen kysymykseen, eli mikä laatikko kannattaa laittaa? G265 näyttäis aika vahvalta vaihtoehdolta mut miten saatavuus/hinta?

      Ovat aika harvassa suomen purkaamoilla...jalosella oli viime vuonna yks irrotettavalla kaavelilla ja hinta sen mukanen. Ehkä kaikkein järkevin olis metsästää tollasta sf-pyörän suorakytkentälaatikkoa käytettynä maksaa saman verran ja on ainakin nopea vaihtaa. Itsellä oli tollanen nelivaihteinen sprintti autossa ja makso uutena 1600e ja oli kyllä hintansa arvonen...
      Ahdin määrää tahdin...

      www.jarno80.suntuubi.com

      Comment

      • .konen
        Bimmer Rookie
        • Aug 2005
        • 42

        #18
        Originally posted by Jarno80
        Ovat aika harvassa suomen purkaamoilla...jalosella oli viime vuonna yks irrotettavalla kaavelilla ja hinta sen mukanen. Ehkä kaikkein järkevin olis metsästää tollasta sf-pyörän suorakytkentälaatikkoa käytettynä maksaa saman verran ja on ainakin nopea vaihtaa. Itsellä oli tollanen nelivaihteinen sprintti autossa ja makso uutena 1600e ja oli kyllä hintansa arvonen...
        suorakytkentää en siihen laita niin kauan kun autossa on kilvet, mut jos noi 265:t tosiaan maksaa maltaita niin kyllä jää sekin loota laittamatta. kai se on tyydyttävä 260:een ja kateltava mitä kestää. Järjetöntä maksaa suorakytkennän hintaa tavallisesta getragista. Eikä tuossa nyt niin paljon vääntöä ole etteikö siinä 260 kestäis... ainakin vähän aikaa . huomaahan sen sit ku rivahtaa.
        --

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #19
          265

          tollaset käytetyt 265 askit maksaa suunnilleen sen 700eskoa, niitä vaan on harvemmin myynnissä
          Aprilia RSV4

          Comment

          • .konen
            Bimmer Rookie
            • Aug 2005
            • 42

            #20
            Originally posted by jannmann
            tollaset käytetyt 265 askit maksaa suunnilleen sen 700eskoa, niitä vaan on harvemmin myynnissä
            joo, huomasin ku useita myyntipalstoja selailin läpi et ei niitä juuri löydy. suorakytkentähän olis tietysti kova sana ratapäivillä mut siirtymällä hajoo pää siihen meteliin. ...ja torirallit vois unohtaa
            --

            Comment

            • e24
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 628

              #21
              kiitos asian selvityksestä

              Ei sulla olis myynnissä jämäkämpää puslaa tuolle laatikolle.

              siis siirtotangolle

              tietääkö kukaan kuinka paljon 635csi:n kytkin kestää tehoa/vääntöä?
              käyttis Honda CR-v
              .... MR2
              ----------------------------
              ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #22
                Originally posted by e24
                Ei sulla olis myynnissä jämäkämpää puslaa tuolle laatikolle.

                siis siirtotangolle
                Olikos tämä mulle? Noita puslia vaihdekepin tukitankoon on yksi pari koska eivät käyneetkään yhteen tukitankoon (ovaalipuslat).
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                • e24
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2005
                  • 628

                  #23
                  Originally posted by Leka
                  Olikos tämä mulle? Noita puslia vaihdekepin tukitankoon on yksi pari koska eivät käyneetkään yhteen tukitankoon (ovaalipuslat).

                  sorry ei tullut nimettyä, että kenelle höpisin. juu oli sulle tarkoitettu.
                  minkälaisen summan eronkillinkejä kaipaisit taskuusi jotta moisista luopuisit?
                  käyttis Honda CR-v
                  .... MR2
                  ----------------------------
                  ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                  Comment

                  • opa82
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2004
                    • 533
                    • Tampere

                    #24
                    Onko kenelläkään kokemuksia perus 265:n vaihdekepin liikematkojen lyhentämisestä? Tuossa omassani tuntuu olevan melko pitkät liikkeet ja tuli mieleeni lyhentää niitä hieman ennen asennusta. Onnistuuko perus kepissä olevan kuulan alta pidennys?

                    Ja mitä öljyä suosittelette näihin?

                    Comment

                    • Leka
                      BTCF Member
                      • Sep 2003
                      • 7701
                      • Vilppula

                      #25
                      Originally posted by opa82
                      Onko kenelläkään kokemuksia perus 265:n vaihdekepin liikematkojen lyhentämisestä? Tuossa omassani tuntuu olevan melko pitkät liikkeet ja tuli mieleeni lyhentää niitä hieman ennen asennusta. Onnistuuko perus kepissä olevan kuulan alta pidennys?
                      Tuossa aika paljon juttua vaihdevälin lyhennyksestä.
                      sigpic

                      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                      Comment

                      • opa82
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2004
                        • 533
                        • Tampere

                        #26
                        Kiitos nopeasta vastauksesta. Pitääkin lukea läpi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎