Tietysi mikään ei voita m5x-koneita ja allekirjoittaneeltakin sellainen löytyy. Olisiko tässä kuitenkin mitään ideaa ja löytyykö muita asiasta kiinnostuneita?
Youtuben puolelta löytyy ihan muutama tubettaja kyseistä aiheesta.
Suuttimethan ei olisi mikään ongelma koska vielä ihan perinteiset.
Pakosarja ilmeisesti N54 ja N55 sarjat sopii. N55 sarja ei sovi ilmastoinnin kompressorin kanssa.
Lähde: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1537504
''The N55 'Turbofold ' and turbocharger will bolt onto the N52 head but you will need to use a 1" spacer and the block water inlet is located where the turbo sits and requires modification to fit and the A/C compressor sits on that side of the engine right where the N55 turbo sits. So unless you are willing to remove the A/C compressor, the N55 'Turbofold' is a not possible.''
Moottorinohjaus? aftermarket vai taipuuko vakio? Ilmeisesti tuossa toisella videolla jokin Aem:n piggyback :think
Vai säästetäänkö rahat kokonaan N54 ja haudataan koko idea.
Youtuben puolelta löytyy ihan muutama tubettaja kyseistä aiheesta.
Suuttimethan ei olisi mikään ongelma koska vielä ihan perinteiset.
Pakosarja ilmeisesti N54 ja N55 sarjat sopii. N55 sarja ei sovi ilmastoinnin kompressorin kanssa.
Lähde: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1537504
''The N55 'Turbofold ' and turbocharger will bolt onto the N52 head but you will need to use a 1" spacer and the block water inlet is located where the turbo sits and requires modification to fit and the A/C compressor sits on that side of the engine right where the N55 turbo sits. So unless you are willing to remove the A/C compressor, the N55 'Turbofold' is a not possible.''
Moottorinohjaus? aftermarket vai taipuuko vakio? Ilmeisesti tuossa toisella videolla jokin Aem:n piggyback :think
Vai säästetäänkö rahat kokonaan N54 ja haudataan koko idea.
Comment