Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemuun matalapaine turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaikkea se teettää
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 44

    Bemuun matalapaine turbo

    Hyllyltä löytyisi saabin matalapaine turbo mitä olemme suunnitelleet 320 bemun keulille. Onko kokemuksia paljon vakiokone kestää ahtopaineita? Suunnittelin katkaisevani ilmanputsarin ilmamäärämittarin jälkeen josta putki turbolle. Pakosarjojen jälkeen yhdistää 2putkea ja hitsata laippa turbolle. Toimisiko näin yksinkertaisella ratkaisulla? Kyseessä on siis niin sanottu peltoauto joten budjetti on minimaalinen.
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2481
    • Lohja

    #2
    Se matalapaine turbo tarkoittaa sitä, että niissä saabeissa käytetään matalai ahtopaineita, mutta ei niitä erikseen ole mitään matala- ja korkeapaine turboja..
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

    Comment

    • Kaikkea se teettää
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 44

      #3
      Originally posted by L.H
      Se matalapaine turbo tarkoittaa sitä, että niissä saabeissa käytetään matalai ahtopaineita, mutta ei niitä erikseen ole mitään matala- ja korkeapaine turboja..
      Turbiini on niin pieni ettei sillä kyllä suuria ahtopaineita saa..mutta kertokaa nyt viisaammat vastauksia kysymyksiini??

      Comment

      • Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

        #4
        Mikä estää kokeilemasta? Jos lopputuloksellakaan ei suurta merkitystä ole, jos kerran peltorassiin tulee, niin ahdinta kiinni vain Jos en paljon väärin muista, niin eikös tuo m20 kestä lähemmäksi kiloa paineita siis vakio sisuskaluilla... Joka tapauksessa kokeilemalla selviää.
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

        Comment

        • aLostSheep
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2003
          • 102

          #5
          Ei kesta kiloa kovin pitkaan. Kansipahvi pullahtaa n. 0.8 bar jalkeen. Ihan sama mita Esson baarissa sanotaan. Vakiomannat kestaa tuota manitsemaasi "matalapainetta" jos saadot (esim. sytytys, puristussuhde, seos) ovat kohdallaan. Ja jos ei, niin manta halkeaa tai lohkeaa ihan varmasti.

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            jos on vanha normi L-jetronikki niin syttyä vaan riittävästi myöhäselle ettei nakuta ja bensaa lisää vaikka ylimääräisillä suuttimilla mitkä ohjataan aukeamaan kun alkaa ahtamaan. koko alueelta rikkaammalle saa ilmamäärämittarin jousta säätämällä.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • Kaikkea se teettää
              Bimmer Rookie
              • Aug 2005
              • 44

              #7
              Originally posted by bemu2000
              jos on vanha normi L-jetronikki niin syttyä vaan riittävästi myöhäselle ettei nakuta ja bensaa lisää vaikka ylimääräisillä suuttimilla mitkä ohjataan aukeamaan kun alkaa ahtamaan. koko alueelta rikkaammalle saa ilmamäärämittarin jousta säätämällä.
              Ei sattuis löytymään tarkempia ohjeita? Eipä ole tullut ikinä taisteltua ton ruiskun kanssa?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎