Announcement

Collapse
No announcement yet.

G31, 540d ja vääntöjä kateissa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jacques
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 573
    • pk

    #31
    Alemmilla vaihteilla saattaa olla väännönrajoitus, siksi tarkistin pakkovaihteiden osalta. Nyt kuitenkin toteutuu sama mitä heittämällä vanhemmalla 530xd:llä, se ei auta tässä tilanteessa. Äkkiä googlettaen, 680nm on ilmoitettu vääntö 320hv, ja 700nm 340hv malleille.

    Etäisesti täältä voidaan huudella kaikkea maan ja taivaan väliltä, kaipa sinulla ainoat ratkaisut on joko löytää jokin paikallinen velho joka tuntee G-sarjan vehkeitä osaten tehdä diagnoosia tai jatkaa merkkiliikkeen painostamista tilanteen selkeytämiseksi.
    G30 540i
    F32 435d

    Comment

    • Vmatti
      BTCF Member
      • Dec 2012
      • 329
      • Espoo

      #32
      Originally posted by Ceeray View Post
      Vakiosofta? Et kehtais kuvaa napata näytöstä, ois vähän kättä pidempää?

      Tuossa omasta : ylemmän kuvan lähtötilanteesta kun polkasee niin sport displayn mittarit saman tien tapissa. Jos näistä on mitään apuja ihmettelyssä.



      Last edited by Vmatti; 11-11-2021, 13:01.
      F01 740D xDrive Individual LCI
      Kawasaki H2SX SE

      Exät:
      F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
      Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12

      "Trust your instincts, be yourself"

      Comment

      • zakspeed
        BTCF Member
        • Nov 2003
        • 1996
        • Tampere/kainuu

        #33
        Vertailkaa nyt edes saman korimallin autoja keskenään.
        -M5- '00
        -i3 94 rex '19
        -Ascona B 4.0 '80
        Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
        -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
        -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

        Comment

        • Tomi T
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 3828
          • Nokia

          #34
          Paljon vaihteita, kone vain lyhyesti huippuväännön kierroksilla, niin kuulostaisi normaalilta ettei se tehonäyttö ehdi sitä nimellisvääntöä näyttää edes jos ajetaan automaatilla (joka käyttää kierroksia täyskaasulla, joka on tietenkin ainoa oikea tapa jos halutaan edetä maksimaalisen nopeasti). Koita jollain kutosella 80-160 kiihdytys ja ota videoo näytöstä ja laita tänne niin itketään yhdessä.

          Ja tietenkin suorituskykymittaukset jo tehty asianmukaisilla mittalaitteilla (dragy jne) ja verrattu netistä löytyvään dataan? Eikai kukaan muuten tällaisia täällä kysele?
          ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
          ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
          BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
          BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

          ex. 53*BMW

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎