Originally posted by Remotion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 alumiinisen öljypohjan muokkaajaa?
Collapse
X
-
Originally posted by racing02 View PostTartu Pasi tarjoukseen! Mua ainakin kiinnostaa mihin hintaan Remo löytää tarjouksen. Olen yllättynyt jos se on alle 3ke Kiinastakaan. Tää on ihan mielenkiintoinen keskustelu eikä kenenkään voi sanoa olevan väärässä. Näkökulmat ja lähtökohdat vaan on niin erilaiset.Last edited by BMW525Xda; 11-02-2022, 08:26.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMä teen pellistä tonnilla. +alv. (Sis 2x öljyproppu)
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran että kun hitsarin kanssa oli aamupäivä turailtu m10 e30 pohjan modausta kuivasumpulle todettiin yhdessä että olisi kannattanut tehdä kokonaan uusi. Eli mapan kuvailema metodi on näistä se mitä kannattaa ykkösvaihtoehtona lähteä toteuttamaan.
Comment
-
-
Originally posted by Miuge View PostTätä se teettää, kun juutubessa katotaan CNC videoita, missä homma käy kunhan painaa starttinappulaa ja koneesta putkahtaa valmis kappale kädenkäänteessä
Mä en voi tälle mitään mutta pisti silmään kun mainittiin sana haas. Niissä on hyvä hinta laatusuhde (edullisia) mutta muutama mitä olen ajanut niin auttamatta runko ei ole mikään tukevin mahdollinen ja mielummin käytän haidenhainia tai rehtiä fanucin ohjauksella olevaa kuin tuota haasin ohjausta. Koneen merkistä riippumatta kaikki työvaiheet on samat mitkä aikaisemmin luettelin.
Mapan ehdottoma tapa on kustannus tehokkain ja järkevin varmasti tähän käyttötarkoitukseen.Last edited by MH motorsport; 21-02-2022, 02:58.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostTartu Pasi tarjoukseen! Mua ainakin kiinnostaa mihin hintaan Remo löytää tarjouksen. Olen yllättynyt jos se on alle 3ke Kiinastakaan. Tää on ihan mielenkiintoinen keskustelu eikä kenenkään voi sanoa olevan väärässä. Näkökulmat ja lähtökohdat vaan on niin erilaiset.
Comment
-
-
Mikä tässä öljypohjan muokkauksessa on rakettitiedettä?
Itse olen muokkaillut ja korjaillut useamman öljypohjan ilman sen ihmeempää.
Bräkleenillä putsaa ja CMT hitsikoneella hitsaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment