ahdetussa ilmamäärämittari ahtoputkeen vai ahtimeen?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom1s
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2002
    • 669
    • .

    #16
    Dumpin tarkotushan on säästää ahdinta kaasuläpän sulkeutumis-tilanteessa(vaihdettaessa) kun paine törmää sulkeutuvaan kaasuläppään. Näin ollen tämä päästää ylimääräiset paineet ulkoilmaan tai kuten useimmissa mm. audeissa se kierrätetään takaisin ahtimen etupuolelle.

    http://ffp-motorsport.com/tuning/turbo.php

    Mapillisissa järjestelmissä (ainakin) voidaan käyttää ulos päästävää dumppia mutta tossa motronic/läpällinen ilmamäärämittari menee väkisin rikkaalle kun ilma häviää pihalle= parempi käyttää kierrättävää(bypassia).
    F31 328i M-Sport

    Comment

    • larmatin
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1118
      • Perttula

      #17
      tuossa linkissä kuinka se pitäisi tehä.


      Comment

      Working...
      X