Originally posted by 525TurboIC
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50B25+turbo+motronic
Collapse
X
-
Kyllä se sinne 400hp tienoille riittää..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by 9tonniJos vakio männillä teet niin älä mene keventämään ollenkaan. Cometicin MLS 3.5mm tiiviste vaan väliin. ja ARPin pultit. Tosin sillon se vakio kansipahvi ei enää toimi "sulakkeena".
Comment
-
-
Kyllä sitä samaa tiivistettä on saatavana 3.5 mm paksuna. Siellä on vaan yks 0,5 mm liuska välissä lisää. Tiivisteethän on sellasia että ne kasataan loctiten 3020 liiman kanssa. Eli tiivisteessä ei itsessään ole mitään muuta kuin metallia..
Valuraudassa pyörivä pultti ei todellakaan kiristy samoin kuin pinnapultti. Valurauta antaa kierteen osalta periksi sitä mukaa kun kiristetään. Pinnapulttia kun kiristellään niin pultti ei pyöri valuraudassa.
Ei muutakun otat yhteyttä PPF:n äijiin(pure-pf). Lue ensin foorumin projektit läpi. Siellä valkenee moni asia. Siellä on ilmeisesti ajoittain ollut aika kiirettä mutta ei ainakaan minulla ole ollut mitään valittamista.Last edited by 9tonni; 06-11-2005, 18:50.
Comment
-
-
m50 turbo
Minkä verran maksaa nuo ohjelmoitavat ruiskut asennettuna?? Ja onko etelä-karjalan alueella paikkaa jossa noita tehdään?? Kiinnostaa kovasti, taidan suosiolla heittää tuon motronicin nurkkaan, kun näitä juttuja lukee noista "mäntä pistiäisistä"e36 323im touring (mamman ajokki) MYYNNISSÄ
EX-e30 m50 turbo 416hv 574nm Mitattu 4.5.2007
Fiat 600 -73 (kesäpirssi)
volkswagen transporter -06 (käyttis, nokileka)
Comment
-
Comment