Tuli tollain idea tänää mielee ku löytyy 2 kpl orkkis kaasuläppii et saisko ne rakennettuu pystyy vaikka siihen imusarjan päälle..tai siis saahan ne mut miten toimii..onko kukaa tehny kyseist operaatioo koskaa?ja samoin suuttimii löytyy 12kpl eli mihin kohtaa ne 6 lisäsuutint laittais..eli yksinkertasest sanottuun vois melkein rinnastaa 2 ruiskuu tohon samaa pakettii ku löytyy periaattees 2 täydellist ruiskuu..ja toi on tost isoreikäsest kannest..toinen 2,3 ja toinen 2 litrain..turbokäyttää ois kyseinen hässäkkä tulos!ja kone on 2,3 porattu 0,5mm ylikokoo ja turbo on lt volkkarin 2,4 diiselist..garretin joku..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 imusarjan modaaminen
Collapse
X
-
No läpät täytyis ainakin tehdä vaiheittain aukeaviks jos meinaa saada jonkinmoiset ajo ominaisuudet. Ja lisäsuuttimille paikat joko vanhojen rinnalle tai vastakkaiselle puolelle, bemarin tapauksessa imusarjan alle.
Täytyy vaan kysyä et mitä järkee tossa on ja vielä jollain riiselin pikku ahtimella? Mut onnea yritykselle.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
ulkosilt mitoilt se on kyl isompi ku esim T03..vaikka pakopesä oli kyl aika ahtaan näköin..en oo viel sen tarkemmin kattonu mitää numeroit enkä mitannu A/R:ää mutku ilmasiks sai ni onhan se koitettava..on mul kyl yx isompiki turbo joka on jostain työkoneest..muuten täysin ehjä mut pitäis saada vaa laakerit ja tasapainotus..
Comment
-
-
Laita ne lisäsuuttimet rikastimen avulla toimimaan. koneesi hukkuu bensaan kun laitat kaksi ruiskua. tuskin tulee edes toimimaan .. mieti tyhjäkäyntiä..
ahtimella myös et tarvitse kahta läppää kun saat AHDETTUA sen ilman pienemmästäkin reijästä sylintereihin.. Mihin sitäpaitsi tunget sen yhden läpän. siihen päälle vai?
kanavien, yms reikien koko ei ole virityksen mitta.
Itse tein imusarjan kokonaan uusiksi 6kpl 200mm imutorvista mutta 1 läpällä joka tulee painekotelon päähän. vanhaa imusarjaa jäi 5 cm koska siinä on se öljynpaluu putki, suoraan kanteen ovaalit ja pyöreät toisessa päässä imutorville ja suuttimenpaikat valmiina.
Comment
-
-
Kahel täydellisel ruiskul tarkotin 2*6 kpl suuttimii,2*ilmamäärämittari,2*kaasuläppä,2*mootto rinohjausyksikkö jotka molemmat ohjaa eriksee noit ruiskui,eli jos siel on 2 ilmamäärämittarii ja se on tyjäkäynnil ni molemmat ilmamäärämittarit aukee puolet siitä mitä yx..eli puolet vähemmän bensaa per ruisku..miksei toimis?ja riittääpähän bensa isommillaki ahdoilla eli ei pitäis mennä laihalle ihan helpost..
Comment
-
-
Idean sain vaan lähinnä siitä ku tääl kouvolas on on yhel jätkäl 240 turbo volvos 2*gsi kadetin ruiskui rinnastettuun..takapyörist 1,8:n ahdoil takapyörist 280hp..onhan siihen toki muutaki tehty kuten kansi,takokampi,veivit,männät,nokka jne..mut toi ois kuiteki ihan mielenkiintoin projekti lähtä koittaa..
Comment
-
-
Originally posted by vpernuJa minkäs takii ne läpät tarvis saada vaiheittain aukeaviks?kysehän ei oo kaasarikoneest..
Mut kokeilemalla se kaikki selviää.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
Comment