Announcement

Collapse
No announcement yet.

328 penkitetty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blitz
    BTCF Member
    • Apr 2003
    • 260
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by Maza
    Pitääpä laittaa heti kyselyä päälle,että kellä ois tietoa 328:n välityksistä?
    Suora 5:nen ja 99%:n varmasti 2.93 perävälitys.
    Jos auto on manuaali ja perä on vakio, niin välitys on 2.93.
    X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
    YV:llä lisätietoja

    Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
    996 Turbo X50
    500whp.net

    Comment

    • TONI_VAAN
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 210

      #17
      hmm =o)

      kui isoksi tuon 325td:een pystyy poraamaan/stroukkaamaan??
      sittenhän ne tehot rupee olemaan kohillaan ku takapyörältä irtoo ainaki sen 200hp.

      Comment

      • petska
        Newbiemmer
        • Mar 2004
        • 15

        #18
        Laita sellainen ämpärin kokoinen ahdin niin ei tarvi alkaa mottia isontaan ja voimaakin tulee tarpeeeksi ja eiköhän turbo pajoissa osata neuvoa turbon koossa...ja tietysti cooleri kunnollinen... kaveri siirsi syyläriä joku kahdeksan senttiä taakse päin ja laittoi koko keulan kokoisen coolerin jokunen vuosi sitten 525tds ja pumppu kannattaisi lastutta ks-autosäädössä tai laittaa mekaaninen pumppu... sittenkun ei mikään riitä....turbo joku kuorma-autoluokkaa...oleva..

        Comment

        • 518i 86
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 126

          #19
          Originally posted by petska
          sittenkun ei mikään riitä....turbo joku kuorma-autoluokkaa...oleva..
          Uusissa Ponsse metsätyökoneissa on kuulemma miehekkään kokoinen puhallin.

          Ei muuta kuin pongaamaan sellainen ja ruuvaamaan irti :lol:

          Comment

          • Keimo
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 2032
            • Kekkoslovakia

            #20
            Originally posted by petska
            Laita sellainen ämpärin kokoinen ahdin niin ei tarvi alkaa mottia isontaan ja voimaakin tulee tarpeeeksi ja eiköhän turbo pajoissa osata neuvoa turbon koossa...ja tietysti cooleri kunnollinen... kaveri siirsi syyläriä joku kahdeksan senttiä taakse päin ja laittoi koko keulan kokoisen coolerin jokunen vuosi sitten 525tds ja pumppu kannattaisi lastutta ks-autosäädössä tai laittaa mekaaninen pumppu... sittenkun ei mikään riitä....turbo joku kuorma-autoluokkaa...oleva..
            Tuossa Mauri H:n tiisselimersussa on 9-litran Scanian turbo...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎