Nyt on tainnut käydä niin että kansi on halennut tai tiiviste mennyt nestettä häviää aikas reilusti. Vuotokohtia ei löydy paisuntasäiliönkorkki on uusittu.Auto on Vuosmallia 92 ei vanos oleva 325 Mistähän kannattaisi ruveta etsimään kantta jos siinä on vika.Onko tuossa 92 vuosmallissa venttiili määrä 24 vai 12.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kansi vika
Collapse
X
-
Originally posted by Mika SalminenNyt on tainnut käydä niin että kansi on halennut tai tiiviste mennyt nestettä häviää aikas reilusti. Vuotokohtia ei löydy paisuntasäiliönkorkki on uusittu.Auto on Vuosmallia 92 ei vanos oleva 325 Mistähän kannattaisi ruveta etsimään kantta jos siinä on vika.Onko tuossa 92 vuosmallissa venttiili määrä 24 vai 12.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
-
-
tekaseppa eka sellainen temppu et laitat 5-vaihteen päälle (auto ei saa ollla käynnis tietty) ja työnnät autoa eteenpäin silloin näet et jos paine menee vesitilaan (paisuntasäiliöstä pulppuaa vettä) niin kansi pahvi on mennyt tai kansi halaki sit viel katot öljytikun/öljykorkin jos se on harmaa niin sienne on päässyt nestettä eli kansi halki mut jos ei niin kato viellä tarkasti joka liitos ja vesi letku et ei vuoda mistään! itellä oli mennyt ala vesi letku poikki lemmarin alta ja sitä ei huomannut vasta ku otti lemmarin irti (e30 m20b20) muuten jos ei niin kansi irti ja koeponnistukseeen! ;( ;(€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30kuis nopsaa sitä vettä sieltä karkaa?
ootko kurkannu öljykorkin alle? vaahtoaako esim.
Comment
-
-
Miten minusta alkaa tuntumaan että M50 moottorin kannet on ihan susia. Oon lukenu tältä foorumilta jo niin paljon noista M50:n sairaan kalliista kansiremonteista ja kansivioista että ihan hirvittää. Osa niistä on tietty aiheutunut siitä kun muovilapainen vesipumppu (tyyppivika) on pettänyt ja lämmöt päässy nousemaan liikaa.
Joskus ollu harkinnassa M50 koneisen Bemun hankinta, mutta taidan säästää sen verran että saankin M52 koneella olevan. Niissä ei tunnu niin paljoa olevan ongelmia.
Comment
-
-
Korjasin kerran tollasen mystisen kansihomman joka vuoti kannen ja lohkon välistä pakosarjan puolelta takaa. Oli saksantuonti ja käytetty vettä ilmeisen säännöllisesti, koska oli kansipahvi ruostunut ja turvotus teki raon. Sen verran kuuma paikka, että haihtuu ennenkuin kerkiää lätäköksi. Jos syylari jouduttu vaihtamaan, niin veikkaan et on ollu liikaa painetta))) kansipahvi. Ei toi nyt kummoinen ole vaihtaa, varsinkaan ilman vanosta. Ja vähän aikaa sit oli E36 M42 jossa oli kans just vaihettu syylari ja hukkas vettä. Just kansipahvin vaihtoon tullessa poksautti vedet pihalle. Pahvi ruostunut 4-syl taakseppäin käytännössä pois. Pahvivika selviää muutamalla eurolla kun käy jossain kunnon pikahuollossa. Ne mittaa siitä paisarin suulta (korkkiauki) muistaakseni co-arvon. Jos sitä sieltä nousee, niin veden seassa on pakokaasuja. Eikä tarvitse olla edes BMW-merkkiliike.
Comment
-
-
Originally posted by himonussijaMiten minusta alkaa tuntumaan että M50 moottorin kannet on ihan susia. Oon lukenu tältä foorumilta jo niin paljon noista M50:n sairaan kalliista kansiremonteista ja kansivioista että ihan hirvittää. Osa niistä on tietty aiheutunut siitä kun muovilapainen vesipumppu (tyyppivika) on pettänyt ja lämmöt päässy nousemaan liikaa.
Joskus ollu harkinnassa M50 koneisen Bemun hankinta, mutta taidan säästää sen verran että saankin M52 koneella olevan. Niissä ei tunnu niin paljoa olevan ongelmia.Ford S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
Comment
-
-
Originally posted by HappoSaattaa olla myös niin, että tälle foorumille on kasaantunut keskimääräistä enemmän M50-moottorilla varustettujen bemarien omistajia.
niin, sen lisäksi että m50:siä on varmastikkin 10 kertaa enemmän verrattuna m52:siin (esim. tällä clubilla), niin m52:et on uudempia ja ehkä niiden omistajatkin osaa huolehtia paremmin koneista, yms. (uudempi auto=kalliimpi=ehkä kypsempi omistaja(?)). syyttämättä kuitenkaan ketään
vaikkakin olen itsekin hämmästynyt kyseisestä yleisyydestä.
ja hajoaa venttiilitkin turhan helpolla vaihdemissin seurauksena.Last edited by Janek; 17-11-2005, 09:54.Audi A4 Avant 2.7BITURBO
Bmw 740 E38
Comment
-
-
Originally posted by LanttuUudempi auto ei korreloi mitenkään viisauden & järkevämmän ajotavan kanssa.
korreloi se siten kun puhutaan esim. e36 coupesta m50 moottorinen on alkuvuosilta, eli edullisempi, kun taas m52 koneiset on myöhempiä tuotteita, ja kalliimpia. esim. alle parikymppisistä luultavasti enemmistö ostaa sen vanhemman, eli edukkaamman taloudellisista syistä, kun taas alle kakskymppiset (osa) ajaa varmasti raskaammalla kaasujalalla kuin esim. 30v kaverit ja vaikka mitä paskaa voisin lisätä tähän mutta antaa ollaAudi A4 Avant 2.7BITURBO
Bmw 740 E38
Comment
-
Comment