Originally posted by loz
520i:hin tehoja lisää ja paljon;-)
Collapse
X
-
Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:Originally posted by f1zzHarisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssäOriginally posted by lozniin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?Originally posted by f1zzjoo 260 - vähän ylimääräisiä.Originally posted by 518i 86Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
Comment
-
Tätäkö tarkotit?Originally posted by 518i 86Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:Originally posted by f1zzHarisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssäOriginally posted by lozniin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?Originally posted by f1zzjoo 260 - vähän ylimääräisiä.Originally posted by 518i 86Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
Comment
-
voiskohan joku nyt siis oikein VASTATA kaverin kysymykseen, eli miten lisää tehoja M20 koneeseen..? Uusimmassa Total BMW lehdessä suositeltiin, lastua (+10hp), kunnon putkistoa (+7hp) ja K&N inductio kittiä (+3hp).. Kustantaa about 300e(lastu) + 400e (putkisto) ja 70e (filtteri).. Eli jos ei lähdetä konetta availemaan, niin noilla piristyy jo kummasti? Eli onko kokemuksia näistä? (Ja joo, joo, tiedän ettei tule yhtä hyvää kun jos ostais 525:sen, mutta kaikilla ei ole rahaa hyvään 525 yksilöön, tai jos on, ei halua sitä moiseen hassata..)Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
mutta kun laitat nuo kaikki kiinni niin se tulee maksamaan 770e. MINUN mielestäni se hyöty mitä tuosta saadaan ei ole tuon hinnan arvoista, joten paljon helpompi vaihtoehto on säästää nuo rahat ja ostaa tehokkaampi malli. Kun kumminkaan hinta eroa ei ole aivan kauheasti niin toi 770e voi olla riittävä summa.. :roll:Originally posted by BcBvoiskohan joku nyt siis oikein VASTATA kaverin kysymykseen, eli miten lisää tehoja M20 koneeseen..? Uusimmassa Total BMW lehdessä suositeltiin, lastua (+10hp), kunnon putkistoa (+7hp) ja K&N inductio kittiä (+3hp).. Kustantaa about 300e(lastu) + 400e (putkisto) ja 70e (filtteri).. Eli jos ei lähdetä konetta availemaan, niin noilla piristyy jo kummasti? Eli onko kokemuksia näistä? (Ja joo, joo, tiedän ettei tule yhtä hyvää kun jos ostais 525:sen, mutta kaikilla ei ole rahaa hyvään 525 yksilöön, tai jos on, ei halua sitä moiseen hassata..)
Comment
-
jep, jep.. Noh, mä vaihdan heti oman 520i:n 525:seen ja maksan 770e välirahaa jos joku halukas moista kauppaa tarjoilee? Heheh.. Voip olla hiljaista alla parin tonnin välirahalla.. :roll:Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
saksassa pyörii melkein samoissa hinnoissa kun mobilesta nopeesti katsoin.. verotaulukosta kun katsoi niin oli yksi 520i e34 tuoto maahan ja sille oli veroja annettu 4116?. 525 verot olivat samaa luokkaa..Originally posted by BcBjep, jep.. Noh, mä vaihdan heti oman 520i:n 525:seen ja maksan 770e välirahaa jos joku halukas moista kauppaa tarjoilee? Heheh.. Voip olla hiljaista alla parin tonnin välirahalla.. :roll:
:roll: :roll:
Comment
-
770e:hen voi vielä lisätä lastun asennuksen/säätötyöt, putkiston asennuksen/kilkkeet jos ei itse satu omistamaan nelipistenosturia. Suodattimen saa varmaan ruuvattua parkkipaikallakin. 1000e on tässä vaiheessa sulanut ihan varmasti ja heposia on oikeasti n.15-20hv maksimissaan lisää. 1000e:llä saa auton ostotilanteessa lisähevosia aika paljonkin enemmän+isommat jarrut+oikea välitykset+alustan/säädöt, ym. kun valitaan numeron tai pari tehokkaampi malli.
Comment
-
JepOriginally posted by FreeZTätäkö tarkotit?Originally posted by 518i 86Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:Originally posted by f1zzHarisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssäOriginally posted by lozniin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?Originally posted by f1zzjoo 260 - vähän ylimääräisiä.Originally posted by 518i 86Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
EI ihmekään kun ei löytynyt etsein tekniiikka osastolta :(b)
Comment
-
Täytyy näköjään uskoo että m20 potkii ihan kivasti vaparinakin.
www.proturbo.fi -> kuvat -> siellä on 2 m20 turboo
Mutta on se vaan kallista puuhaa kun miettii noitten viritysten budjetteja!
Comment
Comment