Announcement

Collapse
No announcement yet.

520i:hin tehoja lisää ja paljon;-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #16
    Originally posted by loz
    Originally posted by f1zz
    Originally posted by 518i 86
    Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
    joo 260 - vähän ylimääräisiä.
    niin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?
    Harisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssä

    Comment

    • 518i 86
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 126

      #17
      Originally posted by f1zz
      Originally posted by loz
      Originally posted by f1zz
      Originally posted by 518i 86
      Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
      joo 260 - vähän ylimääräisiä.
      niin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?
      Harisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssä
      Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:

      Comment

      • FreeZ
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 814
        • Hamina

        #18
        Originally posted by 518i 86
        Originally posted by f1zz
        Originally posted by loz
        Originally posted by f1zz
        Originally posted by 518i 86
        Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
        joo 260 - vähän ylimääräisiä.
        niin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?
        Harisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssä
        Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:
        Tätäkö tarkotit?
        BMW 320i

        Comment

        • BcB
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 222
          • Tampere

          #19
          voiskohan joku nyt siis oikein VASTATA kaverin kysymykseen, eli miten lisää tehoja M20 koneeseen..? Uusimmassa Total BMW lehdessä suositeltiin, lastua (+10hp), kunnon putkistoa (+7hp) ja K&N inductio kittiä (+3hp).. Kustantaa about 300e(lastu) + 400e (putkisto) ja 70e (filtteri).. Eli jos ei lähdetä konetta availemaan, niin noilla piristyy jo kummasti? Eli onko kokemuksia näistä? (Ja joo, joo, tiedän ettei tule yhtä hyvää kun jos ostais 525:sen, mutta kaikilla ei ole rahaa hyvään 525 yksilöön, tai jos on, ei halua sitä moiseen hassata..)
          Näillä mennään...

          530d e60 sedan

          Ex:
          320 e30 Imola Red Coupe
          525i e34 Luxorbeige Sedan
          535i e34 Shadowline Sedan
          328i e36 Touring M-Sport
          535 e39 sedan V8- manual

          Comment

          • FreeZ
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2003
            • 814
            • Hamina

            #20
            Originally posted by BcB
            voiskohan joku nyt siis oikein VASTATA kaverin kysymykseen, eli miten lisää tehoja M20 koneeseen..? Uusimmassa Total BMW lehdessä suositeltiin, lastua (+10hp), kunnon putkistoa (+7hp) ja K&N inductio kittiä (+3hp).. Kustantaa about 300e(lastu) + 400e (putkisto) ja 70e (filtteri).. Eli jos ei lähdetä konetta availemaan, niin noilla piristyy jo kummasti? Eli onko kokemuksia näistä? (Ja joo, joo, tiedän ettei tule yhtä hyvää kun jos ostais 525:sen, mutta kaikilla ei ole rahaa hyvään 525 yksilöön, tai jos on, ei halua sitä moiseen hassata..)
            mutta kun laitat nuo kaikki kiinni niin se tulee maksamaan 770e. MINUN mielestäni se hyöty mitä tuosta saadaan ei ole tuon hinnan arvoista, joten paljon helpompi vaihtoehto on säästää nuo rahat ja ostaa tehokkaampi malli. Kun kumminkaan hinta eroa ei ole aivan kauheasti niin toi 770e voi olla riittävä summa.. :roll:
            BMW 320i

            Comment

            • BcB
              Bimmer Fanatic
              • May 2004
              • 222
              • Tampere

              #21
              jep, jep.. Noh, mä vaihdan heti oman 520i:n 525:seen ja maksan 770e välirahaa jos joku halukas moista kauppaa tarjoilee? Heheh.. Voip olla hiljaista alla parin tonnin välirahalla.. :roll:
              Näillä mennään...

              530d e60 sedan

              Ex:
              320 e30 Imola Red Coupe
              525i e34 Luxorbeige Sedan
              535i e34 Shadowline Sedan
              328i e36 Touring M-Sport
              535 e39 sedan V8- manual

              Comment

              • FreeZ
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2003
                • 814
                • Hamina

                #22
                Originally posted by BcB
                jep, jep.. Noh, mä vaihdan heti oman 520i:n 525:seen ja maksan 770e välirahaa jos joku halukas moista kauppaa tarjoilee? Heheh.. Voip olla hiljaista alla parin tonnin välirahalla.. :roll:
                saksassa pyörii melkein samoissa hinnoissa kun mobilesta nopeesti katsoin.. verotaulukosta kun katsoi niin oli yksi 520i e34 tuoto maahan ja sille oli veroja annettu 4116?. 525 verot olivat samaa luokkaa..
                :roll: :roll:
                BMW 320i

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #23
                  770e:hen voi vielä lisätä lastun asennuksen/säätötyöt, putkiston asennuksen/kilkkeet jos ei itse satu omistamaan nelipistenosturia. Suodattimen saa varmaan ruuvattua parkkipaikallakin. 1000e on tässä vaiheessa sulanut ihan varmasti ja heposia on oikeasti n.15-20hv maksimissaan lisää. 1000e:llä saa auton ostotilanteessa lisähevosia aika paljonkin enemmän+isommat jarrut+oikea välitykset+alustan/säädöt, ym. kun valitaan numeron tai pari tehokkaampi malli.

                  Comment

                  • 518i 86
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 126

                    #24
                    Originally posted by FreeZ
                    Originally posted by 518i 86
                    Originally posted by f1zz
                    Originally posted by loz
                    Originally posted by f1zz
                    Originally posted by 518i 86
                    Eihän siitä nyt niin kauaa aikaa ole kun täällä esiteltiin juuri 520i mistä oli otettu runsas 250 heppaa.
                    joo 260 - vähän ylimääräisiä.
                    niin kävikö tää kaveri ikinä siellä haverisen penkissä?
                    Harisen penkissä kävi. haverisella ei ole ku kulunu commodoren kangaspenkki. No ootetaan vielä ku se käy siellä ks:ssä
                    Löytääkö joku vielä sen topicin täältä jostain? Itse yritin hakea enkä löytänyt :shock:
                    Tätäkö tarkotit?
                    Jep

                    EI ihmekään kun ei löytynyt etsein tekniiikka osastolta :(b)

                    Comment

                    • .:miksu:.
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2004
                      • 352

                      #25
                      Täytyy näköjään uskoo että m20 potkii ihan kivasti vaparinakin.

                      www.proturbo.fi -> kuvat -> siellä on 2 m20 turboo

                      Mutta on se vaan kallista puuhaa kun miettii noitten viritysten budjetteja!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎