Viimeksi merkkihuollossa käydessäni ilmoittivat tehtaalta
tulleen suosituksen vaihtaa imusarja ko. moottorilla
varustettuihin autoihin, joilla ajettu yli 100tkm. Kustannusarvio 700-800€ töineen.
Oma autoni e39 530dA Touring -00.
Syynä kuulemma mahdollisuus jonkin läppäsysteemin akselin katkeamiseen, josta seurauksena totaalinen moottorivaurio helyjen kulkiessa koneen läpi.
Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta, eli pitääkö tieto täysin paikkaansa ja
onko kyseessä vakavasti harkittava toimenpide vai ylivarovaisuutta?
Toinen vaihtosuositus tuli kampikammion huohotusventtiilille,
mutta se lienee pikkujuttu.
tulleen suosituksen vaihtaa imusarja ko. moottorilla
varustettuihin autoihin, joilla ajettu yli 100tkm. Kustannusarvio 700-800€ töineen.

Syynä kuulemma mahdollisuus jonkin läppäsysteemin akselin katkeamiseen, josta seurauksena totaalinen moottorivaurio helyjen kulkiessa koneen läpi.
Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta, eli pitääkö tieto täysin paikkaansa ja
onko kyseessä vakavasti harkittava toimenpide vai ylivarovaisuutta?
Toinen vaihtosuositus tuli kampikammion huohotusventtiilille,
mutta se lienee pikkujuttu.
Comment