Originally posted by T3
onko m10 ruiskuna?
Collapse
X
-
onko m10 ruiskuna?
En ole asiantuntija,mut omassa kilpurissa on 2L M10 konessa vakio sähkösuutin imusarja.Ei tietoa missä ollut,mutta kuitenkin on olemassa. En uskalla laittaa linkkiä kuvasta,koska kone ei ole BMW merkkisessä autossa ja se saattaa aiheuttaa joillekkin sydän- ja/tai aivohalvauksen!!!!!!!!!No turbo,just really powerLES
Comment
-
-
Originally posted by Ramses LipponenEn ole asiantuntija,mut omassa kilpurissa on 2L M10 konessa vakio sähkösuutin imusarja.Ei tietoa missä ollut,mutta kuitenkin on olemassa. En uskalla laittaa linkkiä kuvasta,koska kone ei ole BMW merkkisessä autossa ja se saattaa aiheuttaa joillekkin sydän- ja/tai aivohalvauksen!!!!!!!!!
Eikai tuosta nyt mitään paskahalvausta olis saanu. Onhan BMW:n koneita ihan
tehtaankin suostumuksella tungettu jopa Opelin pellin alle.
Kaiken muun mä olisin ymmärtäny, mutta että vielä Opelin. Terveisiä Harjavaltaan!.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by f1zzTotta, vaikka en olekkaan mikään k-jet fani, esim mersun 2.3 ja 2.5 16v (185/205hv) koneet ovat k-jettejä, kuten myös iso liuta porscheja. Luotettava ja perusvarma järjestelmä. L-jetti ei kauaa tuotantoautoissa pysynyt verrattuna k-jettiin..Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak..kun se korvattiin Motronicilla joka on käytännössä sama paska eri paketissa (ainakin ekat...)..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Tarkoitat varmaan, että ne ekat Motronicit on käytännössä samoja, kuin nuo L-jetit? Samaa paskaa eri paketeissa.
krmmmhh.... eikös nuo ekat "motoronicit" olleet Le-jetronicceja? jossa on virranjaka ei ole alipaineohjattu.... esim -86 M535 on vissiin semmoisella jos oikein olen ymmärtänyt...?
Comment
-
-
Originally posted by T3Tarkoitat varmaan, että ne ekat Motronicit on käytännössä samoja, kuin nuo L-jetit? Samaa paskaa eri paketeissa.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment