onko m10 ruiskuna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1468
    • Veikkola

    #16
    Originally posted by T3
    Vähemmän kehittyneillä merkeillä... Olisiko heittää tähän jotain faktaa, vai onko tämä(kin) vain sellainen "yleinen" käsitys ja toteamus. L-jetronicin täytyy olla parempi, kun se on uudempi.
    Totta, vaikka en olekkaan mikään k-jet fani, esim mersun 2.3 ja 2.5 16v (185/205hv) koneet ovat k-jettejä, kuten myös iso liuta porscheja. Luotettava ja perusvarma järjestelmä. L-jetti ei kauaa tuotantoautoissa pysynyt verrattuna k-jettiin..

    Comment

    • jvakeva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2432
      • Kouvola

      #17
      ketä tämä tieto liikuttaa niin ihmeesti? mopoja nuo kaikki ovat. mutta yrittänyttä ei laiteta.
      B10 V8 # 108
      saab r560 8X4

      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #18
        Originally posted by jvakeva
        ketä tämä tieto liikuttaa niin ihmeesti? mopoja nuo kaikki ovat. mutta yrittänyttä ei laiteta.
        Toisille tuntuis olevan hyväkin, että olis mopo... Ei karkais niin lapasesta, vai mitä?
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • jvakeva
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2432
          • Kouvola

          #19
          Originally posted by T3
          Toisille tuntuis olevan hyväkin, että olis mopo... Ei karkais niin lapasesta, vai mitä?
          aivan.
          B10 V8 # 108
          saab r560 8X4

          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

          Comment

          • Ramses Lipponen
            Newbiemmer
            • Dec 2005
            • 9

            #20
            onko m10 ruiskuna?

            En ole asiantuntija,mut omassa kilpurissa on 2L M10 konessa vakio sähkösuutin imusarja.Ei tietoa missä ollut,mutta kuitenkin on olemassa. En uskalla laittaa linkkiä kuvasta,koska kone ei ole BMW merkkisessä autossa ja se saattaa aiheuttaa joillekkin sydän- ja/tai aivohalvauksen!!!!!!!!!
            No turbo,just really powerLES

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #21
              Originally posted by Ramses Lipponen
              En ole asiantuntija,mut omassa kilpurissa on 2L M10 konessa vakio sähkösuutin imusarja.Ei tietoa missä ollut,mutta kuitenkin on olemassa. En uskalla laittaa linkkiä kuvasta,koska kone ei ole BMW merkkisessä autossa ja se saattaa aiheuttaa joillekkin sydän- ja/tai aivohalvauksen!!!!!!!!!
              Noh, sullahan on siinä 318i/518i-Ljetronicin imusarja.
              Eikai tuosta nyt mitään paskahalvausta olis saanu. Onhan BMW:n koneita ihan
              tehtaankin suostumuksella tungettu jopa Opelin pellin alle.
              Kaiken muun mä olisin ymmärtäny, mutta että vielä Opelin. Terveisiä Harjavaltaan!
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Freak
                BTCF Member
                • Apr 2003
                • 2565
                • .

                #22
                Originally posted by f1zz
                Totta, vaikka en olekkaan mikään k-jet fani, esim mersun 2.3 ja 2.5 16v (185/205hv) koneet ovat k-jettejä, kuten myös iso liuta porscheja. Luotettava ja perusvarma järjestelmä. L-jetti ei kauaa tuotantoautoissa pysynyt verrattuna k-jettiin..
                ..kun se korvattiin Motronicilla joka on käytännössä sama paska eri paketissa (ainakin ekat...).
                Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                Vanha Uuden liiton mies...

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe

                  #23
                  Originally posted by Freak
                  ..kun se korvattiin Motronicilla joka on käytännössä sama paska eri paketissa (ainakin ekat...).
                  Tarkoitat varmaan, että ne ekat Motronicit on käytännössä samoja, kuin nuo L-jetit? Samaa paskaa eri paketeissa.
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • rassi
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2003
                    • 384
                    • Rantsu

                    #24
                    Originally posted by T3
                    Tarkoitat varmaan, että ne ekat Motronicit on käytännössä samoja, kuin nuo L-jetit? Samaa paskaa eri paketeissa.

                    krmmmhh.... eikös nuo ekat "motoronicit" olleet Le-jetronicceja? jossa on virranjaka ei ole alipaineohjattu.... esim -86 M535 on vissiin semmoisella jos oikein olen ymmärtänyt...?

                    Comment

                    • Freak
                      BTCF Member
                      • Apr 2003
                      • 2565
                      • .

                      #25
                      Originally posted by T3
                      Tarkoitat varmaan, että ne ekat Motronicit on käytännössä samoja, kuin nuo L-jetit? Samaa paskaa eri paketeissa.
                      juurikin näin...Ilmaisinko itsäni jotenkin heikosti?
                      Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                      Vanha Uuden liiton mies...

                      Comment

                      • unitron
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2004
                        • 265
                        • Naantali

                        #26
                        Originally posted by sirkus
                        Oilisiko kuitenkin k-jet
                        itellä ainakin löytyy l-jetillä
                        -Turku Connection-
                        E39 525ia
                        Ex: E39 523i
                        Ex: E34 530i M-Sport
                        Ex: E34 525i Touring
                        Ex: E60 530i
                        Ex: E39 523i
                        Ex: E30 316
                        Ex: E28 520i

                        Comment

                        Working...
                        X