-----
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 kansi + S14 läppärungot
Collapse
X
-
Mutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä
edit...
En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
Linkki memberlistaanLast edited by hill-tun; 16-12-2005, 19:05.
Comment
-
-
Originally posted by hill-tunMutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä
edit...
En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
Linkki memberlistaan
Nimimerkki olikin bmw turbo...
Comment
-
-
Pomps ikivanhalle topikille. Onko kukaan tällä välin toteuttanut tätä kombinaatiota? Internetsistä löytyy kyllä juttua miten pitäisi tehdä mutta jos jollakulla on ollut valmis tuote, niin kiinnostaisi kuulla.
Tommoseen havainnekuvaan törmäsin:
Joku seppä oli vetänyt laipoista poikki läppärungot ja hitsannut L-jettiläisen imusarjasta palat tilalle. Jotenki tuntuu huonolta ratkaisulta sekin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostEikös tuohon väliin voi vaan sipasta pätkät putkea ~35mm pitkät ja sopivat laipat päihin?? Helppo vielä muotoilla ne putkien päädyt sopivan muotoisiksi.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment