Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 kansi + S14 läppärungot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hill-tun
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 166
    • savo

    M10 kansi + S14 läppärungot

    -----
    Last edited by hill-tun; 17-02-2014, 12:37.
  • bmw harrastelija
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 757
    • -

    #2
    Pitäs onnistua kohtuu kivuttomasti, ku saat m10 ja s14 imusarjan tiivisteet käsiin....
    thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
    Alex von Falkenhausen

    Comment

    • Maza
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 4321
      • Kannus/Kokkola

      #3
      Kysyppäs nimimerkiltä bmw_turbo. Hänellä oli m30 kannessa s38 läppärungot ja kauppasi adaptereita aikoinaan PPF foorumilla. Jos vaikka olisi pari jäänyt nurkkiin. Tai ehkäpä voisi teettää ?

      Comment

      • hill-tun
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 166
        • savo

        #4
        Mutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
        Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
        No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä

        edit...
        En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
        Linkki memberlistaan
        Last edited by hill-tun; 16-12-2005, 19:05.

        Comment

        • Maza
          BTCF Member
          • Jul 2002
          • 4321
          • Kannus/Kokkola

          #5
          Originally posted by hill-tun
          Mutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
          Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
          No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä

          edit...
          En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
          Linkki memberlistaan
          Niiiiiin, mutta käsittääkseni adapteri olikin aina 2:lle sylinterille.. eli m10 vaatii 2kpl, m30 3kpl.

          Nimimerkki olikin bmw turbo...

          Comment

          • hill-tun
            Bimmer Rookie
            • May 2004
            • 166
            • savo

            #6
            Ok, thanks

            Comment

            • petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

              #7
              Pomps ikivanhalle topikille. Onko kukaan tällä välin toteuttanut tätä kombinaatiota? Internetsistä löytyy kyllä juttua miten pitäisi tehdä mutta jos jollakulla on ollut valmis tuote, niin kiinnostaisi kuulla.

              Tommoseen havainnekuvaan törmäsin:


              Joku seppä oli vetänyt laipoista poikki läppärungot ja hitsannut L-jettiläisen imusarjasta palat tilalle. Jotenki tuntuu huonolta ratkaisulta sekin.
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

              Comment

              • pazq
                BTCF Member
                • Jan 2008
                • 3167
                • 47200

                #8
                Eikös tuohon väliin voi vaan sipasta pätkät putkea ~35mm pitkät ja sopivat laipat päihin?? Helppo vielä muotoilla ne putkien päädyt sopivan muotoisiksi.

                Comment

                • petrolhead
                  Moderator
                  • Feb 2004
                  • 13793
                  • Hyvinkää

                  #9
                  Originally posted by pazq View Post
                  Eikös tuohon väliin voi vaan sipasta pätkät putkea ~35mm pitkät ja sopivat laipat päihin?? Helppo vielä muotoilla ne putkien päädyt sopivan muotoisiksi.
                  Se on yks vaihtoehto muiden joukossa. Pitää zoomailla kun/jos saa osat kouraan. Aattelin semmostakin että tekis noille M10 pinnapulteille reiät S14 runkojen laippaan kun ne kuvan perusteella sattuu kohalleen, alarivi siis. Sit duunaa "ylärivin" pulttien kohtaan korvakot tai jotain. Porrashan tohon jää mutta enpä oo huolissani siitä. Ihan oikeaan suuntaan hammastaa, voi jopa vähentää takasin virtausta. Tossa mun nokassa on imu aika myöhään auki katumoottoriksi, eli varmaan yskii takasinpäin.
                  2015 VW Crafter
                  1984 BMW 316
                  2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                  petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                  "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎