-----
M10 kansi + S14 läppärungot
Collapse
X
-
Pitäs onnistua kohtuu kivuttomasti, ku saat m10 ja s14 imusarjan tiivisteet käsiin....thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
-
Mutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä
edit...
En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
Linkki memberlistaanLast edited by hill-tun; 16-12-2005, 19:05.
Comment
-
Niiiiiin, mutta käsittääkseni adapteri olikin aina 2:lle sylinterille.. eli m10 vaatii 2kpl, m30 3kpl.Originally posted by hill-tunMutta eikös tuo M30 ole 6 sylinterinen? Ja minulla kun taas on M10 joka on 4 syl.
Eli eihän M30 ja S38 välinen adapteri käy mitenkään tuohon minun vaatimaan yhdistelmään. Vai käykö muka???
No pitää kuitenkin häiritä bmw_turboa ko asiasta. Kiitos kuitenkin vinkistä
edit...
En vaan löydä ko nimimerkillä kirjoittevaa heppua listoilta???
Linkki memberlistaan
Nimimerkki olikin bmw turbo...
Comment
-
Pomps ikivanhalle topikille. Onko kukaan tällä välin toteuttanut tätä kombinaatiota? Internetsistä löytyy kyllä juttua miten pitäisi tehdä mutta jos jollakulla on ollut valmis tuote, niin kiinnostaisi kuulla.
Tommoseen havainnekuvaan törmäsin:

Joku seppä oli vetänyt laipoista poikki läppärungot ja hitsannut L-jettiläisen imusarjasta palat tilalle. Jotenki tuntuu huonolta ratkaisulta sekin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Se on yks vaihtoehto muiden joukossa. Pitää zoomailla kun/jos saa osat kouraan. Aattelin semmostakin että tekis noille M10 pinnapulteille reiät S14 runkojen laippaan kun ne kuvan perusteella sattuu kohalleen, alarivi siis. Sit duunaa "ylärivin" pulttien kohtaan korvakot tai jotain. Porrashan tohon jää mutta enpä oo huolissani siitä. Ihan oikeaan suuntaan hammastaa, voi jopa vähentää takasin virtausta. Tossa mun nokassa on imu aika myöhään auki katumoottoriksi, eli varmaan yskii takasinpäin.Originally posted by pazq View PostEikös tuohon väliin voi vaan sipasta pätkät putkea ~35mm pitkät ja sopivat laipat päihin?? Helppo vielä muotoilla ne putkien päädyt sopivan muotoisiksi.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment

Comment