Kyllä ne yhteydet m20 koneeseen on aika vähäiset, kiertokanget taidettiin mainita saman tyylisiksi, mutta kyllä se konstruktioltaan on aika erilainen täysalumiinisena koneena josta löytyy jakopää ketjulla, pinnoitetut sylinterit, hydrauliset nostimet, moniurahihna ja sähköiset kaasuläpät.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Niin toinen kansiahan olis väärinpäin eli pakokanavat imupuolella. Tuskin ihan helposti onnaa.
M70:ssä on samat kannet molemmilla puolilla, toinen on vaan asennettu toisinpäin.
Muutenkin Cell:in kanssa samoilla linjoilla, varmaan väsynein BMW-väittämä toi että M70 olisi kaksi M20:stä yhdistettynä.
PS. Erään kohtuuhyvin BMW:stä perillä olevan sakemannin mukaan S70/1:ssä (eli M8:sin kone jota Paul Rosche myös tarjosi Gordon Murray:lle Maccin F1:seen, mutta tämä ei kelpuuttanut sitä) olisi ollut M50 kannet..........
"Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses There's no one else to take the consequences See when the day is gone free & the night creeps up on me I take my B.M.W that's where I wanna be..." D.A.D. True Believer
Niin siinä on suuniteltaessa otettu huomioon et kannen voi asentaa kumminki päin mut m3:sen kantta tuskin on suuniteltu nurin päin asennettavaksi.Sisudieselillä nokian linnavuoren tehtailla oli kokeeksi tehty v8 jossa oli saabin 16v kannet ja toinen väärin päin eli pakopuoli imuna.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Comment