Originally posted by afafaf
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 koneen tunnistus propleema
Collapse
X
-
Originally posted by afafafno paljonko tuossa on ollu alunperin tehoa?saako sitä mistään selville?onko se ollu tuplila vai yks kaasari vehje...
Tuommoisenaan vakiona tasan 100hv..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3On ollut yhdellä yksikurkkuisella Solex 34-36PDSI-kaasarilla (maailman luotettavin ja idioottivarmin kaasari).
Tuommoisenaan vakiona tasan 100hv.
ja ahdettuna lähemmäs 300hv...))))ois vielä yks pirun vanha virinokka tohon myllyyn ja on jotenki niin "ohkasen näkönen"ja ei lue mitään muuta ku 640..mitenhän siitä sais jotain tolkkua mikä se on??niin ja oliko tuo minun 320 kone orkkis kone minkä numeron ilmotin??ku se vetää niin sairaasti 2 litraseksi
Comment
-
-
Originally posted by afafafja ahdettuna lähemmäs 300hv...))))ois vielä yks pirun vanha virinokka tohon myllyyn ja on jotenki niin "ohkasen näkönen"ja ei lue mitään muuta ku 640..mitenhän siitä sais jotain tolkkua mikä se on??niin ja oliko tuo minun 320 kone orkkis kone minkä numeron ilmotin??ku se vetää niin sairaasti 2 litraseksi
Nokasta paha sanoa mitään, jos ei muuta merkintää löydy???
Ei millään pahalla, mutta 2-litrainen 6-kone vaparina EI KOSKAAN vedä sairaasti.
Jospa siellä on sisällä vaikkapa MR. Puukkan, eli M-Sportin kyhäilemät osaset?
Eli 2,3:n kampiakseli ja volkkarin 83 tai 83,5mm männät.
Tai vaikka ei olis ku vakiot 2,3-kamat, niin vetää se sittenkin jo HUOMATTAVASTI paremmin kuin tavallinen 2,0.
Saahan siinä koneen kyljessä lukea vaikka mitä, mutta mitä siellä on sisällä.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment