eli ongelma on kun kytkimen työsylinterille ei tule kytkin nestettä vaikka pumppaa kuinka kauan poljinta ja koittaa ilmata... ilmaa kyllä tulee. Kytkin poljin on ihan löysä. Onko tossa joku kikka mikä pitäs tietää, eikö toi kytkin ilmata samalla tavalla kun jarrutkin yleensä? Ja auto on e36 320i-94
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kytkimen ilmaus
Collapse
X
-
Originally posted by jarppa82eli ongelma on kun kytkimen työsylinterille ei tule kytkin nestettä vaikka pumppaa kuinka kauan poljinta ja koittaa ilmata... ilmaa kyllä tulee. Kytkin poljin on ihan löysä. Onko tossa joku kikka mikä pitäs tietää, eikö toi kytkin ilmata samalla tavalla kun jarrutkin yleensä? Ja auto on e36 320i-94
-
-
Originally posted by LASSI-Stäytyy ilmata alakautta. eli joku ruutta jossa on letku, ja sen letkun täytyy pysyä sit kiinni kunnolla, ja nestettä täytyy painaa sillä ruutalla tosi lujaa sinne että menee. vittumainen systeemi. nimimerkki: spetke ainakin osaa neuvoa tuon hyvin
Comment
-
-
Originally posted by seidltuningeli ongelma on seuraavanlainen
vaihdettu jäykempi asetelma ja järjestelmä on ollut tyhjä.
sen jälkeen ei ole kytkintä saanut irrottamaan???
eli hyviä keinoja kytkimen ilmaukseen ,koska normi pumppaustekniikka ei auta
jos ei sil niin sit samalla tavalla kuin jarrut...-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by seidltuningeli ongelma on seuraavanlainen
vaihdettu jäykempi asetelma ja järjestelmä on ollut tyhjä.
sen jälkeen ei ole kytkintä saanut irrottamaan???
eli hyviä keinoja kytkimen ilmaukseen ,koska normi pumppaustekniikka ei autaE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
E30 ilmasin ainaki niin että säiliö täyteen nestettä ja työsylkän ruuvi auki, rapsautin battery tölkin auki ja katselin kuinka pinta lähtee laskemaan... ryysryysryys siinä batteryä siemailen ja lisäilen nestettä... kun ensimmäiset tipat tippuu lattialle niin ruuvi kiinni!!
PERKELE! tippui 2 tippaa nestettä sormille!! olipas sottainen homma
järjestelmä on ilmeisesti sellainen että ilmakuplat pyrkii koko ajan ylöspäin, ton kummemmin ei ole koskaan tarvinnu sekaantua systeemiin
Comment
-
-
E30 ilmasin ainaki niin että säiliö täyteen nestettä ja työsylkän ruuvi auki, rapsautin battery tölkin auki ja katselin kuinka pinta lähtee laskemaan... ryysryysryys siinä batteryä siemailen ja lisäilen nestettä... kun ensimmäiset tipat tippuu lattialle niin ruuvi kiinni!!
Noin ammattimies tekisi...
Comment
-
Comment