Moro taas
Vaihdettiin automaattiin öljyt ja suod. toissapäivänä 735i vm-90.Auto kävi tyhjäkäyntiä vaihdon jälkeen ja asentaja katsoi öljy pinnan normaali vaihteiden läpikäynnin jälkeen.Öljyä näytti olevan asteikkojen puolivälissä kylmällä laatikolla eli kaikki ok.
Öljyä meni laatikkoon n. 3.8l. no siteen ajoin samana päivänä noin 90km ja vein auton parkkipaikalle. Seuraavana aamuna menin ja laitoin auton käyntiin ja pakki päälle 3 sekunnin jälkeen alko kuulua jaksollinen kraah...kraah ääni vaihteiston suunnalta...ja vitutus käyrä nousi het Katsoin taas öljypinnan tikku ei edes kastunut.. no päätin lisätä öljyä pistin ensin 0.5l ja ääni lakkasi sit pistin vielä 0,3l lisää et nousi asteikon puoliväliin...taas auto käyden ja vaihteet selaten.
Jännää tässä vaan on se et esim. mobilin kirjat antaa vaihto määräksi 3l ja kumminkin öljyä meni yhteensä n.4.5 litraa. Ja kaikki sanoo ettei turbiini ja lauhdutin tyhjene vaihdossa. Mikä mättää keksiikö joku?
ps. laatikon pohja oli auki suod. vaihdon takia.
T: 6power
Vaihdettiin automaattiin öljyt ja suod. toissapäivänä 735i vm-90.Auto kävi tyhjäkäyntiä vaihdon jälkeen ja asentaja katsoi öljy pinnan normaali vaihteiden läpikäynnin jälkeen.Öljyä näytti olevan asteikkojen puolivälissä kylmällä laatikolla eli kaikki ok.
Öljyä meni laatikkoon n. 3.8l. no siteen ajoin samana päivänä noin 90km ja vein auton parkkipaikalle. Seuraavana aamuna menin ja laitoin auton käyntiin ja pakki päälle 3 sekunnin jälkeen alko kuulua jaksollinen kraah...kraah ääni vaihteiston suunnalta...ja vitutus käyrä nousi het Katsoin taas öljypinnan tikku ei edes kastunut.. no päätin lisätä öljyä pistin ensin 0.5l ja ääni lakkasi sit pistin vielä 0,3l lisää et nousi asteikon puoliväliin...taas auto käyden ja vaihteet selaten.
Jännää tässä vaan on se et esim. mobilin kirjat antaa vaihto määräksi 3l ja kumminkin öljyä meni yhteensä n.4.5 litraa. Ja kaikki sanoo ettei turbiini ja lauhdutin tyhjene vaihdossa. Mikä mättää keksiikö joku?
ps. laatikon pohja oli auki suod. vaihdon takia.
T: 6power
Comment