edit: paskapuhetta
M10 käy kylmänä/suuri kulutus
Collapse
X
-
Originally posted by machine_headnoh mulla on vaan imusarja jossa on alunperin ollu pierburg 2be. sitten mulla on siinä alkuperäisosana ostettu kumilaippa jossa on kiinni weber dmtl.
edit: eikä oo viilaitu reikiä ym. vaan siihen se näkyy sopivan suoraan.
voi olla et se dmtl sopii suoraan.. mulla on dmtr 34/36 ja se ei sovi suoraan.. siin on erillinen metalli levy vanhoissa kiinnitys kohdissa kiinni ja sen päällä eripultti jaolla kumilaippa...Bemari sen olla pitää!
e39 528ia touring -97
Ex E36 325i -91
Ex E36 325i -91
Ex E30 316 -87
Comment
-
-
Oon tainnu kirjotella tänne ihan mitä sattuu.... siihen kumilaipan ja kaasarin väliin tulee näköjään alumiini levy (n.8mm paksu, levyssä myös kaasuvaijerin kannake kiinni.) En tiedä onko levy alkuperäinen.
Eli SUORAAN siihen kumilaippaan ei sovi se dmtl:kään.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by machine_headOon tainnu kirjotella tänne ihan mitä sattuu.... siihen kumilaipan ja kaasarin väliin tulee näköjään alumiini levy (n.8mm paksu, levyssä myös kaasuvaijerin kannake kiinni.) En tiedä onko levy alkuperäinen.
Eli SUORAAN siihen kumilaippaan ei sovi se dmtl:kään.
Nyt kuulostaa oikealtajuu siinä on kaasuvaijerin pidike ja palautus jousen kolo...
Bemari sen olla pitää!
e39 528ia touring -97
Ex E36 325i -91
Ex E36 325i -91
Ex E30 316 -87
Comment
-
-
Originally posted by flyingfinn_148Nyt kuulostaa oikealtajuu siinä on kaasuvaijerin pidike ja palautus jousen kolo...
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Tänään tuli sit tallissa vaihdettua kaasariin muutama letku sekä kaikki tiivisteet, ja tarkistettiin neulaventtiili, eikä suuttimissa vikaa ja samoin alipainesäätimet kunnossa.
Vaikutti siltä että tiivisteet olis vuotanu ja neulaventtiili olis ollu hieman huonossa asennossa.
Nyt on toimenpiteet tehty ja illalla testaamaan oliko näistä apua
Kiitos kaikille vinkeistä näin etukäteen!
-
Comment