Morjensta,
alla on 185 tkm ajettu 320d vm 2000. Kytimen kanssa ei tähän asti ole ollut mitään valittamista.
Tänään autoon pukattiin kuitenkin digituning softa, jolla tehon pitäisi nousta 136:sta 163 hevosvoimaan ja väännön 280:stä 335 nm:iin. No heti ekalla koeajolla huomasin, että nelos ja vitos vaihteilla kytkin luistaa hieman ja sellainen pieni jurahdus kuuluu.
Mites on, kärsiikö tästä masiinasta ottaa näinkään pientä lisää ilman ongelmia vai pitäisikö tyytyä suosiolla normaaleihin lukemiin? Miten kallista tällaisen kytkimen remontoiminen on?
Lisäksi soitin BMW huoltoon, jossa heti peloteltiin, että kaksoismassavauhtipyörä menee usein näillä ohjelmoiduilla vehkeillä??? Aika kummalta kuullostaa näin tietämättömän näkökulmasta. Kertokaa lisää.
- Kime
alla on 185 tkm ajettu 320d vm 2000. Kytimen kanssa ei tähän asti ole ollut mitään valittamista.
Tänään autoon pukattiin kuitenkin digituning softa, jolla tehon pitäisi nousta 136:sta 163 hevosvoimaan ja väännön 280:stä 335 nm:iin. No heti ekalla koeajolla huomasin, että nelos ja vitos vaihteilla kytkin luistaa hieman ja sellainen pieni jurahdus kuuluu.
Mites on, kärsiikö tästä masiinasta ottaa näinkään pientä lisää ilman ongelmia vai pitäisikö tyytyä suosiolla normaaleihin lukemiin? Miten kallista tällaisen kytkimen remontoiminen on?
Lisäksi soitin BMW huoltoon, jossa heti peloteltiin, että kaksoismassavauhtipyörä menee usein näillä ohjelmoiduilla vehkeillä??? Aika kummalta kuullostaa näin tietämättömän näkökulmasta. Kertokaa lisää.
- Kime
Comment