Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kannen irroitus- projektista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reka
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 11

Terve! No sinäkö sen kannen ehdit hakee mun nenän alta... kertoivat kyllä ettei se kansi olis ollut sen enempää "koeponnistettu" kun moottorissa paikallaan, eikä ollut vuotanut. no onhan heilläkin joku takuu kai.
    Tarjosivat sitten koko konetta, niitä kun oli montakin. Kansia ei kuulemma paljon kysellä =myydä
    jokatapauksessa olisin kiinnostunut vastakin remonttisi etenemisestä ([email protected])

Comment

• pöhinä
      Bimmer Rookie
      • Mar 2006
      • 39
      • Oslo

Minä kai sen vein... mut vien sen takas tänään. oli väärän kokoiset venttiilin ohjurit. 6mm ja mulla on tossa vanhassa 7mm ja vanhasta pitäs vaihtaa venttiilit, niin... eli ilmeisesti on uudemman tds:n kansi. mut myytiin kuitenki -94:sta kuulemma. Oli koeponnistettu, suora, kaikki hilppeet paikallaan jne Totuus: Väärän ikäisestä autosta, ei koeponnistettu, eikä suorakaan. Nokka-akseli, keinut, venttiilit kuitenki puuttu.. hintaa 700€. Ostin kokonaan uuden kannen kouvolan moottorikoneistamo Oy:stä 1200€ ja nimenomaan 7mm ohjureilla. Itse en ainakaan mene kys. purkamosta ostaan enää yhtään mitään! TÖRKEEN HINTASTA PASKAA!!

"Kansia ei kuulemma paljon kysellä =myydä"
      Nimenomaan kansia kysellään ja koko koneita ei. Ne ei vaan myy niitä kansia erikseen, ku niillä jää sit lohko myymättä. Minun tapauksessa jäi nyt kaikki myymättä. Ja kysynkin vaan että missä ne alakerta vikaset tds:t on? toki niitäki menee mut yleensä aiheuttajana on kansi vuoto-->vettä männän päälle--> "startti jumiin" --> kampiakseli kieroon --> 10.000 km ja kamppari lähtee liikkeelle...
      Last edited by pöhinä; 28-04-2006, 10:23.

Comment

• pöhinä
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 39
        • Oslo

Juu muuten vielä... jos se kansi sopii sun bemariin TDS -98-->(voi olla vanhemmissaki mut tarkista onko 6mm ohjurit/venttilin varret) ni saat ostaa multa ton kannen, jos et oo sitte Jalosella ensimmäinen jonossa...(sanovat eilen, että jonoa on noille kansille) En vie sit sitä vielä tänään takas enne ku saan vastauksen sulta...

ja jos haluut seurata remontin etenemistä, niin kirjottelen siitä aina välillä tollaseen threadiin(tekniikka):

e34 TDS syötöt ym. kutittelua
        pöhinä

ps ei varmaan voi arvata, et miksi kansi on halki...

Comment

• pöhinä
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 39
          • Oslo

Originally posted by mikron
          Toisaalta onko toi 0,15mm heitto puolessa metrissä paljon? Eihän se tietenkään pahaa tee, että sen oikasee, mullakin se oli kansipajalla kaikesta huolimatta oikastu, vaikka oli käytännössä heitoton.
          Niin no.. Suora kansi "hiotaan" ja kiero "höylätään"...

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎