Announcement

Collapse
No announcement yet.

Öljyt=vettä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

    #16
    Originally posted by Tarute
    Just katoin ahtimen, ei väljää. Ei kai uus ahin mee 70 kilsan jälkeen paskaks jos sitä kohta menis väsään uuden paluuputken, koska äsken hieman muutin ja ei savuttanu yhtä paljoo. Kai 16mm reikä lohkon kylessä riittää?
    Eiköös sen öljynpaluun tarvis olla 3kertaa suurempaa ku öljynpaineen? itellä on 8mm oljynpaineputki ja paluu on 28mm eikä kyl pahemmin pölläytä! onko sulla öljyn paluu tehty lohkoon vai öljypohjaan? jos on öljypohjassa ni voi jäädä öljynpinnan alapuolelle siinä yks syy miks voi sauhuttaa?
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89

    Comment

    • Tarute
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 345
      • Jyväskylä

      #17
      paluu on siinä "ilmastoinninkompuran" paikalla lohkossa. Jos ei muu auta niin pitää porata lohkoon isompi reikä.
      340KW/600NM

      Comment

      • Tarute
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 345
        • Jyväskylä

        #18
        Voiko olla mahdollista että ois menny kansi paffi? vedeb seassa semmosta vaaleeta paskaa
        340KW/600NM

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎