Vaikuttaapa hankalalta tuo mäntien venttiilitaskujen syventäminen. GT-motors ei halua tehdä, eikä myöskään R-koneistus... Olivat suositelleet, että kone kasaan, kansi päälle ja sitten vanhasta venttiilistä tehtävällä työkalulla surraisi, että tulisivat kohdalleen...
Kyseessa ETAn 11 puristeiset männät ja vakio m20b25 kansi. Venttiilitaskuja kaipailisi lähinnä jos päättää joskus vaihtaa nokkaa.
Ideoita? Osaako joku sorvata?
t.Ville
Kyseessa ETAn 11 puristeiset männät ja vakio m20b25 kansi. Venttiilitaskuja kaipailisi lähinnä jos päättää joskus vaihtaa nokkaa.
Ideoita? Osaako joku sorvata?
t.Ville
Siihen tarvitaan kallistettava kolmipakka tai että koneen kara kääntyy, koska venttiilihän ei kuitenkaan ole kohtisuorassa mäntään nähden. Työkaluksi vaikka tappijyrsin ja tietty että männän päässä on riitävästi ainevahvuutta upotuksen tekoon. Se on kaikkein tärkein varmistaa ensin, ettei tule reikäpäisiä mäntiä
Comment