Originally posted by pmtk
Tunnistatko m42 johtosarjassa olevan liittimen ?
Collapse
X
-
Noinhan se just meni. Eli liittimen luota löyty neljä ylimäärästä piuhaa, joista yksi oli kierrosluku- ja yksi kulutusmittarille. Nyt mittaristo pelaaOriginally posted by RoclaEli nythän korin puolelle on vaihdettu liitin, koska tuon korin liitin on alunperin pyöreä. Katsele tarkoin siitä liittimen korin puoleiselta johto nipulta, josko löytyisi kytkemättömiä johtoja. Koska tuo liitin muutos on noin tehty joudut hypyttämään nuo signaali johdot tuon neliskulmaisen liittimen ohi, koska neliskulmaisessa liittimessä ei yksinkertaisesti ole noita johtoja.
Itse muuttaisin tuon pa-pumpun releenkin toimimaan oikein, ei ole iso homma kun ensi saisi purettua tuon tämänhetkisen patentti kytkennän.
Bensapumpun virityksiä en ainakaan vielä ala selvittelemään. Katsotaan sitten, kun on enemmän aikaa tai sitten kun lakkaa toimimasta.
Kiitokset vaan Roclalle. Lupasin ne kaljat, joten ilmottele jos on täällä päin asiaa. Mäyriksen oot ansainnu
E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
joo, mullakin on 525i -89 M20B25 jossa tuo kys. liitin ei mene mihkään....Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment

Comment