Kertokaahan viisaammat,tuli ihmeteltyä sellaista hommaa kun ajaa tyhjäkäynnin pinnassa hiljakseen ja painaa kaasun pohjaan kiihtyvyys on sellaista onnetonta kuminauhamaista Mut kun ensin nostaa kaasun 3000 ja sit vasta painaa pohjaan ni sit lähetään ku raketti :shock:Ei oo auto koskaan kiihtynyt niin hyvin,tosin se ei tapahdu joka kerta.Otin auton käydessä massamittarin piuhan irti ja mitään ei tapahtunut ainoastaan tyhjäkäynti aavistuksen heilu mut kaasuun vastaavuus oli lähes sama ku piuha kii.Eli miten kunnossa olevan massamittarin pitäs käyttäytyä :?: :?: Ja kyseessä on siis m50 kone jossa kuumalankavastus
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50 ongelmaa
Collapse
X
-
Re: m50 ongelmaa
Originally posted by kuukankorpiKertokaahan viisaammat,tuli ihmeteltyä sellaista hommaa kun ajaa tyhjäkäynnin pinnassa hiljakseen ja painaa kaasun pohjaan kiihtyvyys on sellaista onnetonta kuminauhamaista Mut kun ensin nostaa kaasun 3000 ja sit vasta painaa pohjaan ni sit lähetään ku raketti :shock:Ei oo auto koskaan kiihtynyt niin hyvin,tosin se ei tapahdu joka kerta.Otin auton käydessä massamittarin piuhan irti ja mitään ei tapahtunut ainoastaan tyhjäkäynti aavistuksen heilu mut kaasuun vastaavuus oli lähes sama ku piuha kii.Eli miten kunnossa olevan massamittarin pitäs käyttäytyä :?: :?: Ja kyseessä on siis m50 kone jossa kuumalankavastusxdrive
-
-
Re: m50 ongelmaa
Originally posted by kuukankorpiKertokaahan viisaammat,tuli ihmeteltyä sellaista hommaa kun ajaa tyhjäkäynnin pinnassa hiljakseen ja painaa kaasun pohjaan kiihtyvyys on sellaista onnetonta kuminauhamaista Mut kun ensin nostaa kaasun 3000 ja sit vasta painaa pohjaan ni sit lähetään ku raketti :shock:Ei oo auto koskaan kiihtynyt niin hyvin,tosin se ei tapahdu joka kerta.Otin auton käydessä massamittarin piuhan irti ja mitään ei tapahtunut ainoastaan tyhjäkäynti aavistuksen heilu mut kaasuun vastaavuus oli lähes sama ku piuha kii.Eli miten kunnossa olevan massamittarin pitäs käyttäytyä :?: :?: Ja kyseessä on siis m50 kone jossa kuumalankavastus
Comment
-
-
Re: m50 ongelmaa
Originally posted by JaksuOriginally posted by kuukankorpiKertokaahan viisaammat,tuli ihmeteltyä sellaista hommaa kun ajaa tyhjäkäynnin pinnassa hiljakseen ja painaa kaasun pohjaan kiihtyvyys on sellaista onnetonta kuminauhamaista Mut kun ensin nostaa kaasun 3000 ja sit vasta painaa pohjaan ni sit lähetään ku raketti :shock:Ei oo auto koskaan kiihtynyt niin hyvin,tosin se ei tapahdu joka kerta.Otin auton käydessä massamittarin piuhan irti ja mitään ei tapahtunut ainoastaan tyhjäkäynti aavistuksen heilu mut kaasuun vastaavuus oli lähes sama ku piuha kii.Eli miten kunnossa olevan massamittarin pitäs käyttäytyä :?: :?: Ja kyseessä on siis m50 kone jossa kuumalankavastus
Onko m50:ssä muka vanos? eiks se tullu vasta m52:een?F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Re: m50 ongelmaa
Originally posted by kuukankorpiOtin auton käydessä massamittarin piuhan irti ja mitään ei tapahtunut ainoastaan tyhjäkäynti aavistuksen heilu mut kaasuun vastaavuus oli lähes sama ku piuha kii.
Alkoko se mylly nyt ihan yht'äkkiä tolleen potkimaan?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Mulla sellasta oiretta...
ihan tasakaasulla ajettaessa saattaa tuntea pienen nykäyksen ja auto saa selvän tehopiikin, koko ajan ennen ja jälkeen käy ihan tasaisesti, vikadiagnostiikka ei näytä mitään vikaa... lambda jännite ok, ei mitään muutakaan... hc:t vaan heittelee välillä hyvät ja välillä tosi korkeet tai korkeet ja korkeet mut yli 100 ja riippuu tosi paljon kierroksista, aika vahvasti puolavikaa epäilet, sitä kun ei kaveri saanut testattua. Mut toi tehopiikkii tuntuis olevan vanokset aikaansaannos, onko niissä ollut jotain oireita noin niinko yleensä, niin ja vanos on ollut auki merkkiliikkeessä joten luulis olevan ihan ok.
moottori on myös m50, 325:sesta
Comment
-
-
Itsellä oli myös samantyyppisiä ongelmia kun lambda sekoili,
mutta sen pitäis kyllä oireilla muutenkin,
joten puola vois olla hyvä paikka etsiä vikaa.
Ilmoittele jos löydät vian, kiinnostaa tietää.
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by toni78Mulla sellasta oiretta...
ihan tasakaasulla ajettaessa saattaa tuntea pienen nykäyksen ja auto saa selvän tehopiikin, koko ajan ennen ja jälkeen käy ihan tasaisesti, vikadiagnostiikka ei näytä mitään vikaa... lambda jännite ok, ei mitään muutakaan... hc:t vaan heittelee välillä hyvät ja välillä tosi korkeet tai korkeet ja korkeet mut yli 100 ja riippuu tosi paljon kierroksista, aika vahvasti puolavikaa epäilet, sitä kun ei kaveri saanut testattua. Mut toi tehopiikkii tuntuis olevan vanokset aikaansaannos, onko niissä ollut jotain oireita noin niinko yleensä, niin ja vanos on ollut auki merkkiliikkeessä joten luulis olevan ihan ok.
moottori on myös m50, 325:sestaxdrive
Comment
-
-
Mullakin samantapasta vikaa e36 325 -92. Lämpimänä alhaisilla kierroksilla välillä pököttää vastaan. Kylmänä kone on selvästi vääntävämpi, eikä nyi. Vääntöeron huomaa selvästi :!:
Pahiten tulee ilmi kun lämpimän koneen sammuttaa hetkeks, esim. tankatessa ja kun lähtee huolttiksen pihasta kiihdyttään, niin lähes poikkeuksetta jossain 2000r/min tuntumassa veto heikkenee selvästi muutamaksi sekunniks (joskus loppuu TÄYSIN).
Vaihdoin Lambdan ja tulpat ->ei vaikutusta.
Yks syttypuola on jo näköjään aiemmin vaihdettu kun on erilainen.
Täällä monet ehdottelee, puolaa syyks, mutta kun joskus se veto loppuu ihan kokonaan, niin ei se kai oikeen puolassa/puolissa ole :?:
Ja tämä vika vain matalilla kierroksilla. Mittailin piruuttani kiihtyvyys arvoa nelosella 80-120km/h, et onko ihan lussu ,mut menee tasan tehtaan ilmottamaan 8.4sek.
Voiko se olla toi ilmamassa, kun kylmänä menee hienosti?
Onko kellään koneen lämpöanturi kettuillu :?: :?:
Ei viittis turhaan ostella, niinkun toi lambda. (no ompahan vanha varalla)
:juo :juo :juo
Comment
-
-
Jooh mulla täysin samat oireet eli just äsken kävin tossa naapurissa ja autolla ei ole ajettu muuten tänään niin johan oli taas kondiksessa mutta annas olla kun autoa käyttää hetken niin johan alkaa vääntö olla kateissa?
Kaikki asiasta tietävät kirjoitelkaa missä vika mahtaa olla :idea:
Myös kuumalla koneella auto käyttäytyy oudosti yläkierroksilla kun kiihtyvyys ei ole tasaista vaan semmosta ailahtelevaa.
Jos käyn käsiks ilmamäärämittariin niin mitä sieltä pitäis löytyä?Kesää odotellessa.............vaan ei tuu
Comment
-
-
Originally posted by LockDownJooh mulla täysin samat oireet eli just äsken kävin tossa naapurissa ja autolla ei ole ajettu muuten tänään niin johan oli taas kondiksessa mutta annas olla kun autoa käyttää hetken niin johan alkaa vääntö olla kateissa?
Kaikki asiasta tietävät kirjoitelkaa missä vika mahtaa olla :idea:
Myös kuumalla koneella auto käyttäytyy oudosti yläkierroksilla kun kiihtyvyys ei ole tasaista vaan semmosta ailahtelevaa.
Jos käyn käsiks ilmamäärämittariin niin mitä sieltä pitäis löytyä?
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
Comment