Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 nykii 1800-3000 välillä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Red_Fusion
    Newbiemmer
    • Mar 2006
    • 16

    m20b25 nykii 1800-3000 välillä

    Elikkäs tollanen vika on autossa ja on luettu (nykimisviat faq) mutta näistä ei ollut apua, penari on käytetty pikaisesti bosch:lla jossa mittasivat sytkä puolen, ilmamäärä mittarin, autoon vaihdettu tyhjäkäynti moottori, bensan suodatin ja koetettu bensan paineet. (toimii) Jakopää remontoitu liikkeessä, virranjakajan kansi, pyörin uutta, johdot, tulpat ja vielä paljon muuta osaa.
    ei ole imuvuotoja.

    voisikos tämä johtua kampiakselin asentotunnistimesta ??
    olisiko kenelläkään tarkaa tietoa missä se siellä luuraa, tarkka paikka, kuvaa ?

    ei enään jaksa ymmärtää
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4595
    • Tampere

    #2
    ajelet 95:lla ja koneeseen vaihdettu lastu joten se nakuttaa?
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • Red_Fusion
      Newbiemmer
      • Mar 2006
      • 16

      #3
      Niin ja on kokeiltu tankata 2 kertaa 98 ei vaikutusta. On kokeiltu epätoivoisesti suuttimien puhdistus ainettakin ei vaikutusta, se oli arvattavissa. ja lastua ei tiettävästi ole, ainakaan itse laitettu.
      Last edited by Red_Fusion; 08-06-2006, 08:58.

      Comment

      • Red_Fusion
        Newbiemmer
        • Mar 2006
        • 16

        #4
        Eikös kellään tule mitään mieleen, apua kaivattaisiin...

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11680
          • Kouvola

          #5
          mitä vuosimallia kone on?

          Comment

          • HarzaTheMan
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2004
            • 458
            • Sawo

            #6
            Pakokaasutesterissä varmaan käytetty ja katsottu että seokset on kohdallaan koko kierrosalueella? Ne nimittäin vaikuttaa aika selvästi jos ovat perseellään.
            ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä

            Comment

            • Red_Fusion
              Newbiemmer
              • Mar 2006
              • 16

              #7
              Kone on varmaankin vuosimallia 85, ei ole varmaa... kun ei ole itse räpelletty paikalleen, on käytetty pakokaasu testerissä mutta silloin oli putkessa reikiä joten seokset olivat pielessä senkin takia, tarkoitus on ollut viedä se uudestaan pakokaasu testeriin kunhan vain kerkeää. (putki tehty uusiksi ettei vuoda)

              Comment

              • Red_Fusion
                Newbiemmer
                • Mar 2006
                • 16

                #8
                Nyt on päästöt mitattu, arvot olivat ok olivat ihan vähän rikkaan puolella.

                Joten olisikos kenelläkään ongelmaan ratkaisua ? ? ?

                Comment

                • Drizzit
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2005
                  • 45

                  #9
                  Kokeiles ne molemmat lämpötila-anturit. Ainakin se sininen. Omassa oli se rikki ja antoi kokoajan vääriä resistanssi arvoja boxille. Välillä tuntu toimivan eli anto jotain ohmi-arvoja siihen suuntaan, mut välillä ei antanu mitään eli kannattaa kokeilla useampaan kertaan ne arvot. Vaihdoin ja toimii kuin unelma.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎