Mitä eroja on b20 ja b25 lohkoissa? Onko korkeudessa eroa? Onko b20 lohkoa mahdollista porata 84mm männälle? Entä miten lohkot erottaa päältä päin? Kansissa on ilmeisesti aina selkeät merkinnät, jos ajatellaan kokonaisen moottorin tunnistamista, mutta onko lohkoissa? Missä, ja minkä ikäisissä autoissa noita ETA-moottoreita on käytetty, onko harvinaisia/kalliita?
Minkälaisia vääntöjä ja tehoja ZF:n automaatit kestää? Ilmeisesti vanhemmat 3-pykäläiset on vahvempia, mutta kannattaako ajatella ahdetun 2,5-litraisen perään?
Anteeksi amatöörimaiset kysymykset ja kiitoksia vastauksista jo etukäteen. Yritin kyllä söörtsillä mutta en pikaisella etsinnällä löytänyt vastauksia em. kysymiksiin.
Minkälaisia vääntöjä ja tehoja ZF:n automaatit kestää? Ilmeisesti vanhemmat 3-pykäläiset on vahvempia, mutta kannattaako ajatella ahdetun 2,5-litraisen perään?
Anteeksi amatöörimaiset kysymykset ja kiitoksia vastauksista jo etukäteen. Yritin kyllä söörtsillä mutta en pikaisella etsinnällä löytänyt vastauksia em. kysymiksiin.
Comment