Tässä on armeija alkamassa ja auto menossa seisontaan (tai myyntiin), joten nyt pitää selvittää kaikki vaihtoehdot mitä armeijan aikana voisi tuolle keksiä. Vakiokoneella ei tulla enää ajamaan ja suunnitelmat on välillä olleet sellaisia että helpompi olisi päästä kuuhunkin kuin toteuttaa
.
No, asiaan. Turbottaa ei voi kun on vähäpäästöinen, joten rakennetaan sitten hieman vaparia jos tuo koppa jää omistukseen. Iskun pidentäminen taitaa olla halvin keino, neljä milliä lisää olisi optimi, mutta miten? M5 3.8 koneessa olisi tuollainen kampura, mutta miten etupään sovitus kun ei tuosta vanhasta mosasta tuplaketjua löydy. Muutenhan taitaa olla bolt-on osa kun lohkot läheistä sukua? Toinen vaihtoehto olisi tietysti täyttöhitsaus ja koneistus, mutta miten paljon tuolla tekniikalla voidaan iskua muuttaa? Mäntiä ja kankia en lähde vaihtamaan, joten männille ja palotiloille pitää antaa vähän kovuutta, mutta se on sitten jo eri ongelma.

No, asiaan. Turbottaa ei voi kun on vähäpäästöinen, joten rakennetaan sitten hieman vaparia jos tuo koppa jää omistukseen. Iskun pidentäminen taitaa olla halvin keino, neljä milliä lisää olisi optimi, mutta miten? M5 3.8 koneessa olisi tuollainen kampura, mutta miten etupään sovitus kun ei tuosta vanhasta mosasta tuplaketjua löydy. Muutenhan taitaa olla bolt-on osa kun lohkot läheistä sukua? Toinen vaihtoehto olisi tietysti täyttöhitsaus ja koneistus, mutta miten paljon tuolla tekniikalla voidaan iskua muuttaa? Mäntiä ja kankia en lähde vaihtamaan, joten männille ja palotiloille pitää antaa vähän kovuutta, mutta se on sitten jo eri ongelma.
Comment