Mikä maali pysyy parhaiten moottorin lohkossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lohkon maalaus
Collapse
X
-
Mitään asiasta sen kummemmin tietämättä tai kokemusta omaamatta voisin ehdottaa peltikattomaalia. Se ainakin sietää varsin suuria lämpötilan vaihteluita ja kovaa kulutusta, mutta on niitä varmaan muitakin vaihtoehtoja ja ehkä parempiakin....Ex. BMW 320i E30 vm.-85
Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
BMW 320d E91 Touring vm. -06
Comment
-
-
Perus miranol sävyttämättömänä ja ohentamattomana. Ensin vain kunnon pesu ja rasvanpoisto. Musta on värinä ihan sopiva, saa siistin koneen ja eipähän ala vituttamaan katella jotain helvetin hiphopflakehelmiäiskameleonttisysteemejä. Ei sen lohkon tarvi niin erikoinen olla, kun siihen konehuoneeseen saa ilmettä muillakin konsteilla.BMW Rennsport Racing Motorsport ClubBMW Kilpaurheilu Kilpailu Moottoriurheilu Kerho.
Ach so, je mehr, desto besser!sigpic
Comment
-
-
Omakohtaista kokemusta löytyy Miranolista ja peltikattomaaleista, kummatkin on pysyny erittäin hyvin kiinni(edellyttää tietenkin huolellisen lohkon puhdistuksen). Miranol on hyvä jos haluaa kiiltoa kun taas noi kattomaalit on himmeitä.
Spray maalit kannattaa unohtaa, ei oikein tahdo pysyä kiinni vaikka oliskin ns. lohkomaalia.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Jotain maalia hain vasta liikkeestä, näytti olevan ihan oikeaa lohkon maalaukseen tarkoitettua maalia. Kestää lämpöäkin vain sen 288 astetta :lol:
Eli kestää kuumaa ja se kuivukin aivan pirun nopeasti, eli ei tarvi odotella koko päivää. Jos tarvitsee niin voin kyllä tarkastaa, että mitä maalia tuo oli
Comment
-
-
Näillä silkinhimmeillä versioilla(ei siis kuitenkaan matta) saadaan poistettua tuo kiiltävä "miranolimaisuus" joka ei moottorin maalauksessa ole välttämättä toivottava ominaisuus. Erityisesti tuollainen kiiltävä mirnolilla vedetty lohko alkaa "sairastamaan silmää" mikäli muu moottori/konehuone ei ole kiilloltaan samassa tasossa(siis myös letkut, johdot,alumiinipinnat,ym). Orggikset moottorimaalithan ovat ovat usein juuri silkinhimmeitä. Tavallinen mastonin spray maali käy yhtä hyvin kuin kalliit VHT:n "aidot" moottorimaalit.
Comment
-
-
Mitä lie tuo miranoli höpötys, mut ainakin itse kerran maalatessa kyseisellä mömmöllä aikoja sitten opetti etten koske enää moiseen..ei nimittäin kovin nopeesti kuivunu ja oli lämpimänä pehmeä pinta vaikka kiilsikin :(=) . Kannattaa varmaan ihan automaali liikkeestä kysästä kun niillä on tietoa asiasta. Kaveri maalasi jollain rekan runkomaalilla ja tuli hyvä. Myös normaalit maalit kestää nykysellään kai aika hyvin noita "lämpöjä"..eihän se lohko kovin kuumana käy kuitenkaan. :shock:
Miranoliahan voi käyttää lääkkeenä yskään, kihtiin ja vatsavaivoihin. Kuppakin sillä kai lähtee..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Lainaampa topiccia, millä lohkon saisi parhaiten puhtaaksi vanhasta maalista?
Suunnitelmissa oli ensin suojata wd40:lla sylinteriputket & runkolaakeripukit. Senjälkeen teipata ylä+alakerta umpeen ja 80 asteisella vedellä + liuottimella alkuun, sitten nitromorssia ja pensseliä ja taas painevettä. Tarviiko lohko mitää käsittelyä tämän jälkeen? ts. muutaku maalata ja alkaa kokoomaan?Last edited by Antti O; 25-03-2009, 13:38.
Comment
-
Comment