Käytin tänään toukokuussa tuomani BMW Z3:n (70000km, 1.9, 1997) merkkihuollossa ja siihen tehtiin bemarin kakkoshuolto.
Kävin iltapäivällä hakemassa auton huollosta ja tuuraava ukkeli sanoi, että perän öljyjen mukana oli tullut PULTTI. Sanoi ettei oo koskaan vastaavaa nähnyt ja meen huomenna juttelemaan vähän aiheesta lisää. Onko kenellekään sattunut vastaavaa? Täytyy pyytää huollosta, jos vain löytyy, Z3:n perän räjäytyskaavio.
Muita vikoja mitä havaittiin oli katalysaattorin sisäkalut irti, etujarrupalat melko loppuun kuluneet, oikea takajarru puuttuu kiinnitysrauta, oikea alapallonivel löysä ha takaiskunvaimentimien kiinnityskumit rikki.
Aika pitkälle kulutusosia, vai?
Kävin iltapäivällä hakemassa auton huollosta ja tuuraava ukkeli sanoi, että perän öljyjen mukana oli tullut PULTTI. Sanoi ettei oo koskaan vastaavaa nähnyt ja meen huomenna juttelemaan vähän aiheesta lisää. Onko kenellekään sattunut vastaavaa? Täytyy pyytää huollosta, jos vain löytyy, Z3:n perän räjäytyskaavio.
Muita vikoja mitä havaittiin oli katalysaattorin sisäkalut irti, etujarrupalat melko loppuun kuluneet, oikea takajarru puuttuu kiinnitysrauta, oikea alapallonivel löysä ha takaiskunvaimentimien kiinnityskumit rikki.
Aika pitkälle kulutusosia, vai?
Comment