Olisko jollain kuvia miten on toteuttanut triggeripyörän m10 moottoriin? Ilmeisesti vakiopyörään on jotkut hitsaillut tappeja, mutta onko kenelläkään omavalmisteista pyörää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 triggeripyörä
Collapse
X
-
Itsellä on Al-lätkät kiilahihnauran molemilla puolilla, 4x m6 läpipulteilla + lukitteella kiinni eli alkup. siimapyörä evottu. 02racingillä taitaa olla alumiittinen "omavalmiste" paikallaan nytkin? Ja maailmaltahan saa sitten valmiita... Kuvia ei ole noista kotimaisista just nyt jos ei 02racingillä sitten ole omastaan...
-
-
Originally posted by TzeimiItsellä on Al-lätkät kiilahihnauran molemilla puolilla, 4x m6 läpipulteilla + lukitteella kiinni eli alkup. siimapyörä evottu. 02racingillä taitaa olla alumiittinen "omavalmiste" paikallaan nytkin? Ja maailmaltahan saa sitten valmiita... Kuvia ei ole noista kotimaisista just nyt jos ei 02racingillä sitten ole omastaan...Onko sulla mitään mahdollisuutta saada tosta omasta tekeleestäsi kuvaa jossain vaiheessa..?
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by racing02Mitä se Tzeimi täällä sekoilee? Mun koneethan edustaa ihan historiallista tekniikkaa eli ei mulla mitään triggereitä ole. Alupyörä on kyllä teetetty tommin billetissä.
Jokatapauksessa vaikka tuolta Skidmarkin tuotteista voi nähdä yhdenlaisen toteutuksen. Toi on tollanen monihampainen.
http://www.skidmarkracing.net“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
On omavalmisteinen. Porin suunnassa kaveri teki. suora sovitus edis pyörälle, materiaali oli 7000 sarjan alumiinia...Kuvia ei minulla ole, mutta olisiko mortilla jäänyt koneelle....thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaOn omavalmisteinen. Porin suunnassa kaveri teki. suora sovitus edis pyörälle, materiaali oli 7000 sarjan alumiinia...Kuvia ei minulla ole, mutta olisiko mortilla jäänyt koneelle....Noh eiköhän tännekin tule vastausta kun kerkeää koneelle.. Saattaisin EHKÄ saada teetettyä sopivasti tommosen, niin sillä kyselen.. Muutenhan toi orkkis pyörän modaus olisi hyvä budjetti ratkaisu.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by ptsmuuten mitä ruiskuu oot muuten laittamassa siihen koneeseen?
jos oot laittaa sitä mega squirttia nii eiks se tarvii triggeris 60-2 hammpaisen
pyörän.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
No tässä tämmöinen esitys ediksen triggeristä. Kiekko tehty 4mm pellistä, sisäreikä sorvattu sopivaksi kartion juureen ja hitsattu neljällä lyhkäisellä täpillä.
Hammastus kaiverrettu ihan vaan rälläkällä. Kuvissa näkyy vielä tehostajan siivaura, joka nyttemmin poistettu värinöiden vähentämiseksi.
Ja on tasapainoitettu.
Anturin teline 10mm lattaaLast edited by valtteri; 22-04-2010, 15:13.
Comment
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaOn omavalmisteinen. Porin suunnassa kaveri teki. suora sovitus edis pyörälle, materiaali oli 7000 sarjan alumiinia...Kuvia ei minulla ole, mutta olisiko mortilla jäänyt koneelle....
omaan projektin megasquirtille tehtiin koneistamalla 12-1 hampainen pyörä hall-anturille. kuvan voin laittaa ensi viikolla, tosin ei ole M10 siivapyörässä.Last edited by mortimer; 27-02-2007, 21:58.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Comment