Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 triggeripyörä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #16
    .....
    Last edited by T3; 07-01-2007, 11:53.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • GOOFY
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 4139
      • .

      #17
      Originally posted by T3
      Jostain sen vielä tyhmemmän sähköruiskun pitää saada tieto siitä, koska ykkösmäntä on lähellä yläkuolokohtaa. Kierrosnopeuttakin saattavat joskus haistella, jotta "aivoboksi" osaa rekisteröidä saamansa tiedot ja sitäkautta toimia oikealla tavalla.
      Ilman tuota mopon takaratasta ei homma oikein toimi.
      joo joo... empä heti hokannu kun oon niin tekniikan ihmelapsi että alta pois...
      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #18
        .....
        Last edited by T3; 07-01-2007, 11:53.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • 315turbo
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 124
          • Kalajoki

          #19
          Omassa m10 koneessa 4-1 pyörä.elikkä siivapyörään hitsattu 3kpl 8mm pultteja.mega ohjaa suorasytytystä.

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2069
            • Banshee - Jyväskylä

            #20
            Originally posted by racing02
            Mitä se Tzeimi täällä sekoilee? Mun koneethan edustaa ihan historiallista tekniikkaa eli ei mulla mitään triggereitä ole. Alupyörä on kyllä teetetty tommin billetissä.
            Sori, mun paha Sitä itte aattelee niin "modernisti"... Toinen paikkahan sitten on toi irelandin putka...
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • L.H
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 2479
              • Lohja

              #21
              Originally posted by 315turbo
              Omassa m10 koneessa 4-1 pyörä.elikkä siivapyörään hitsattu 3kpl 8mm pultteja.mega ohjaa suorasytytystä.
              Löytyiskö sulta kuvaa tosta omasta versiostasi? Vähän epäselvää mihin kohtaan niitä tappeja nyt on tarkalleen hitsailtu..



              Mitäs väliä tolla on käytännössä moniko hampainen toi pyörä on, kun erilaisia näyttää olevan käytössä?
              “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

              Comment

              • S.Kaulaote
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2006
                • 1579
                • Woikkaalla

                #22
                Originally posted by L.H
                Olisko jollain kuvia miten on toteuttanut triggeripyörän m10 moottoriin? Ilmeisesti vakiopyörään on jotkut hitsaillut tappeja, mutta onko kenelläkään omavalmisteista pyörää?
                Tuolla pari huonoa kuvaa pyörästä! http://s64.photobucket.com/albums/h1...Bmw%20rojekti/ Ja pieni videon pätkä löytyy kans ekasta starttikokeilusta.. Paikallinen sorvari teki. Makso 80ekee. Triggeri levy on vaa pultattu tonne taakse muutamal pultilla.
                Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                -Mitsubishi "runkkari"

                Comment

                • 315turbo
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2004
                  • 124
                  • Kalajoki

                  #23
                  Originally posted by L.H
                  Löytyiskö sulta kuvaa tosta omasta versiostasi? Vähän epäselvää mihin kohtaan niitä tappeja nyt on tarkalleen hitsailtu..

                  kuvaa ei ole eikä taida paikallaan saada otettua sellaista,että ottas selvää.

                  Mitäs väliä tolla on käytännössä moniko hampainen toi pyörä on, kun erilaisia näyttää olevan käytössä?
                  Tuo 4-1 toimii parhaiten,kokeiltu on monenlaisia.

                  Comment

                  • Rocla
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2002
                    • 7692
                    • Kajaani

                    #24
                    Originally posted by 315turbo
                    Tuo 4-1 toimii parhaiten,kokeiltu on monenlaisia.
                    No niin, itsehhän myöskin olen pitkälti vielä ulkona tuosta squirttaamisesta, mutta näin oftopicinä mennääpä sitten takaperin puuhun...

                    Ms'n'S (v 2.2tms)voi tiettäkseni käyttää M10b18 moottorin virranjakajan VR-anturia ja ohjainyksikköä triggerinä... vai voiko? Miksi en käyttäisi tuota kytkentää? Olen lukenut megamanuaalin katkonaisella ajatuksella useissa pätkissä läpi, päällimäiseksi jäi ajatus ettei noita VR-antureita pitäisi ollenkaan käyttää, mutta jos se kerta on mahdollista niin miksi ei? EDIKSEN takiako?

                    Käsittääkseni Kahdella M10b18 moottorin kipunan ohjausyksiköllä voitaisiin siis toteutta ohjelmoitava ennakkoinen jakajasytytys, voidaanko?
                    Olli.

                    Comment

                    • mortimer
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 1079
                      • Satulinna kaukomaan

                      #25
                      Originally posted by mortimer
                      omaan projektin megasquirtille tehtiin koneistamalla 12-1 hampainen pyörä hall-anturille. kuvan voin laittaa ensi viikolla, tosin ei ole M10 siivapyörässä.
                      kuvassa protomalli jota jälkeenpäin kevennetty
                      Last edited by mortimer; 20-08-2010, 18:30.

                      i3S -20
                      E30M3 slotcar 1:32
                      XKE FHC 1971
                      Mgb Gt -66
                      T6 -19
                      E91 -08

                      Comment

                      • Tzeimi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2004
                        • 2069
                        • Banshee - Jyväskylä

                        #26
                        Originally posted by L.H
                        Onko sulla mitään mahdollisuutta saada tosta omasta tekeleestäsi kuvaa jossain vaiheessa..?
                        Laitetaans (jos onnaa). Saako sitten tolkkua, on toinen juttu.
                        Last edited by Tzeimi; 28-04-2022, 11:25.
                        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                        & 02 tulpo saniteetti dyno




                        Älä väkisin, ota isompi vasara.
                        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                        Comment

                        • hill-tun
                          Bimmer Rookie
                          • May 2004
                          • 166
                          • savo

                          #27
                          Kahdella hallilla. Miksi? Vaatiiko hestekki sen?

                          Comment

                          • bmwtbo
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2004
                            • 268
                            • Suonenjoki

                            #28
                            Mulla aiankin hestec vaatii ohjeiden mukaan kaksi hall-anturia,mutta ohjainyksikköön tuli adapterikortti auton "omille" antureille joten sytkän ja ruiskun säätö onnistuu auton omalla anturilla ja triggeripyörällä.(m20b25)

                            Comment

                            • Tzeimi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2004
                              • 2069
                              • Banshee - Jyväskylä

                              #29
                              Kyllä, kahdella. Hestecin alkuperäisasetus. Voisi muuttaa myös yhdelle 2-toimiselle anturille a ´la Haltec tjsp...
                              Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                              & 02 tulpo saniteetti dyno




                              Älä väkisin, ota isompi vasara.
                              If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎