Jeps eli tollainen otsikon mukainen konstruktio mielessä (älkääkä kysykö miks=). Yrittäny ettii tietoja noiden koneiden porauksista et onko paljon eroo mut en ole löytäny eli jos joku vois asian valaista mulle. Muutenhan toi M20 kansi varmaan käy tohon M30 lohkoon mut se poraus
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 kansi M30B30 lohkoon??
Collapse
X
-
Aha.. Ei sitten. Empä ois laittanukkaan, testasin vaan et tiedättekö te Ei vaan, ei oo hirveemmin hajua (kuten huomaa) näistä bemujen eri konetyypeistä. Just hankin ensimmäiseni ja heti alkuun vaan rupes tympii ton hengetön sielunelämä (E30 325) ja ajattelin et isommasta alakerrasta on aina hyvä lähteä liikkeelle. Oishan se ETA:n alakerta mutta eipä niiden parin sadan kuution tähden toinna. Toki voishan sen B30:in sinne kokonaisuudessaan asentaa. Jos hyviä ideoita niin voi kertoa, sen verran vaan on ehtoa et sais olla niitä kuutioita ja 12 tappinen sen pitää olla.Last edited by FT-Racing; 27-07-2006, 04:07.E30 32X M-Tech 1
Comment
-
-
M30 kone on aivan eri kokoinen kuin M20 joten ei mitään toivoa kannen sovittamisesta.
Nakkaa sinne koko kone samantien ni saat sitä voimaa www.e30.de kannattaa selata läpi, siellä on paljon "335" juttua..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
2.5-->2.7 ja vääntö?
Originally posted by bemari320miesTai sitten rakennat sinne 2,7L ETA-koneesta mahtavan vääntömootorin. Tästä asiasta löytyy juttua haulla, näitä on täällä rakennettu jokunen. Paljon on kehuttu tuota.
Comment
-
-
Originally posted by salomonmiten paljo sitä muute tulee lissää vääntöä ku laitetaan etan palikat 2.5 mottiin?
Jännää koko hommas oli se että bensankulutus tippu noin litran satkulla. Ei sen vanhan koneenkaan pitänyt loppu olla, vasta sen vuosi sitten rakensin.
Comment
-
-
Sanoisin, että pelkkää ajanhukkaa asentaa joku M30B30 kone kun potkua mokomasta ei löydy juurikaan sen enempää kuin M20B25:sta ja kuitenkin painoa koneella on hitusen enemmän. Eli plus miinus nolla koko idea
Mielummin ite miettisin vaikka M50B25:sta tai B28:ia jopa, mutta kukin taaplaa tyylillään...
Comment
-
-
Originally posted by herjaM60b30?
Tietysti ellet rakenna M60B30 tuplaturboa, jolloin saat ahtopaineita laskemalla tehot tarvittavan pieneksi. Kyllähän siinä katsastusmies on ihmeissään, että miksi on pitäny oikein kaks ahdinta pistää, jos tehot ei oo nousseet alkuperäisestä.. "Noku on iso asuntovaunu, mitä pitää vetää..."Jussi
F31 320xda & e39 530d Msport
ex e87, e39, e34, e28 & e30
Comment
-
Comment