m50b25 ja Shrickin nokat
Collapse
X
-
Tokihan nyt kaikki osapuolet on ajatellut nokkapolitiikan sellain, että se 40 hevosvoimaa on tietyllä kokoonpanolla, eli kaiken pitää osua justiinsa nappiin.
Tuskin jos heität vakiomoottoriin tiukemmat nokat niin 40 heppaa teho nousee.
Se tarvii ihan varmasti modausta muuallekin jos mielii 40 saada irti.
Comment
-
Joo selvähän se on että vaatii ruokapuolellekin parannusta.Originally posted by Antti OTokihan nyt kaikki osapuolet on ajatellut nokkapolitiikan sellain, että se 40 hevosvoimaa on tietyllä kokoonpanolla, eli kaiken pitää osua justiinsa nappiin.
Tuskin jos heität vakiomoottoriin tiukemmat nokat niin 40 heppaa teho nousee.
Se tarvii ihan varmasti modausta muuallekin jos mielii 40 saada irti.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
Vanhaa ylös.
M50 imu 240 9,7
M50 pako 228 8,8
Onkos M50B20 ja M50B25 samat nokat, eli ei väliä kummasta imunokan pakonokaksi laittaa? Kuhan on vain vanokseton.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Noi schrickiläiset onkin, topicin aloittaja tuskin kuitenkaan enää niitä hamuaa vuosien jälkeenOriginally posted by 426Hemi View PostKuulostaa hinnan puolesta vähän älyttömältä.
40hv:sta tuskin kannattaa unelmoida. Vaatis aikapaljon muitakin muutoksia koneeseen että noista nokista ylipäätään olis isompaa hyötyä.
Noi nokat on n. +20hp.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Itelle ois tulosa uueksi pakonokaksi sorvattu b20 imunokka, elikkä vanoksettomisa on samat nokat.Originally posted by ruupanen View PostVanhaa ylös.
M50 imu 240 9,7
M50 pako 228 8,8
Onkos M50B20 ja M50B25 samat nokat, eli ei väliä kummasta imunokan pakonokaksi laittaa? Kuhan on vain vanokseton.E30 - 99 problems but sheet metal ain't one
Comment
-
Ai on. Perkule kun Bmwfansin mukaan ois erinokat, tai ainakin varaosanumerot on eri, joten siitä sitten päättelin etteivät ois samat.Originally posted by jarppi__ View PostItelle ois tulosa uueksi pakonokaksi sorvattu b20 imunokka, elikkä vanoksettomisa on samat nokat.
Ois nimittäin tiiossa B20 imunokka, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa koska en ole saanut varmistusta sen olevan varmasti sama kuin B25.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Mitäs temppua siinä on? Heittokellolla säätää overlapin kohdalleen, niin a´vot. Hätäisimmät käyttää jopa pelkkää työntömittaa tuohon.Originally posted by jarppi__ View PostTäsä vaa on semmonen homma, että meleko temppu ajottaa tuo imunen pakonokaksi.
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Jeps, näin oonki ajottanu nuo kohillee. Minkälaisella overlapilla nuo pitäs ns oikeen laittaa? Nykyset imu 2.2mm ja pako 2mmOriginally posted by O-Peksi View PostMitäs temppua siinä on? Heittokellolla säätää overlapin kohdalleen, niin a´vot. Hätäisimmät käyttää jopa pelkkää työntömittaa tuohon.E30 - 99 problems but sheet metal ain't one
Comment
-
Aika kovalta kyllä kuulostaa noinkin miedoille nokille.:think Turbopuolella kuullut jotain 1mm ja 1mm overlapeista noilla kepeillä, mutta viisaammat voinee valaista lisää.Originally posted by jarppi__ View PostJeps, näin oonki ajottanu nuo kohillee. Minkälaisella overlapilla nuo pitäs ns oikeen laittaa? Nykyset imu 2.2mm ja pako 2mm
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
1mm overläppiä käyttävät PPF:n puolella paljon. Itse olen tässä pohtinut, että toimiiko se nokan ajoittaminen noilla hydraulisilla nostimilla silloin kun on virinokat kyseessä, vakionahan nyt seilataan tehtaan ajoituskonsteilla mutta tuo on vähä eriasia.
Itsellä kun vielä stroukattu 2.8:ksi ja kansi oikastu ja lohkokin plaanattu niin päätin nyt hitsata yhden ylimääräisen nostajan kiinteäksi siihen peruskohtaansa. Hommasin myös vielä tosi löysän jousen mitä saa painettua pikkurillilläkin jonka sitten vaihdoin yhden venajousen tilalle testijouseksi, että saa testattua venttiilin välyksen mäntään lähinnä siis YKK kohdassa. Ajoitus kun on tehty niin tarkat merkit tarvittaviin paikkoihin ja purkaa testinostajan ja jousen pois ja oikeet roippeet tilalle.
Comment
-
Aukiolot ja nostot on muistaakseni samat, mutta aijoitus pikkasen erilainen, eli käytännössä se neliö siellä nokan päässä on eri kohdassa ja sen takia on olemassa oma nokka molempiin koneisiin.Originally posted by ruupanen View PostAi on. Perkule kun Bmwfansin mukaan ois erinokat, tai ainakin varaosanumerot on eri, joten siitä sitten päättelin etteivät ois samat.
Ois nimittäin tiiossa B20 imunokka, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa koska en ole saanut varmistusta sen olevan varmasti sama kuin B25.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
Comment