Announcement

Collapse
No announcement yet.

m30b30 tehon häviö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mauge
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 72

    m30b30 tehon häviö

    Asia menee silleen et tein just kansi rememontin katkenneen keinuvivun takia. Ja kone toimii aivan loistavasti muuten mutta tehot hävinneet. Jaksaa mennä ~2500rpm saakka mut sit saa polkee oikeen kunnolla et jaksaa. Samalla ilmeni käynnistys ongelma. Kylmänä/kuumana käynnistyy hyvin mutta jos antaa koneen jäähtyä pari tuntia niin sit kone lähtee pikkuhiljaa sahaamalla käyntiin. Voiko vika olla sähkönen? Joku anturi ei toimi tai jotain...
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    Ettei vaan olis jääny jako vähäsen pieleen?
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • Mauge
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 72

      #3
      Voi olla...
      Miten kun oon löytäny kaksi ajoitus ohjetta, (Kuvat alla) niin kumpaa uskoa vai toimiiko kumpikin??? Valaiskaa kaveria...
      Last edited by Mauge; 02-11-2008, 21:58.

      Comment

      • Mauge
        Bimmer Rookie
        • Sep 2005
        • 72

        #4
        apua kaivattais...

        Comment

        • ile01
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 191
          • Helsinki

          #5
          Ootko kattonu virranjakajaa missä asennossa pyörijä on, ja merkkasitko sen asennon ennen irrottamista.....
          Nii ja toi eka kertoo (epäselvästi) nokan ja kampuran asennon, toka kiristys momentit, kandee hakee vähä selvempiä kuwia...
          vhl:llän vemppa team

          Comment

          • herja
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1649

            #6
            Eipä sitä pyörijää saa siihen kiinni kuin yhdessä asennossa ainakaan tuossa omassa laitteessa eli kun värinänvaimentimelta kattoo ykk:n ja nokka kohdalleen eli punanen merkki rattaassa ylös ja se reikä tuonne lounaaseen nii kohdilla on.

            Jännä juttu tuo sytkän/jaon haku kun sen olen nyt itse tehnyt kolme kertaa ja joka kerralla mennyt kerrasta nappiin, jopa penkitys reissulla oli ekasta kohdallaan ja penkittäjän ei tarvinu tehdä mitään.
            Retard Member

            Comment

            • Mauge
              Bimmer Rookie
              • Sep 2005
              • 72

              #7
              mua lähinnä hämää noissa kuvissa kampuran asennot. ekassa on suoraan ylös ja toisessa jossain kello neljässä???
              Ja nokka silti samassa kohdassa...

              Comment

              • herja
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 1649

                #8
                M30 koneessa tuo OT pitää olla ylhäällä merkin kohdalla. Ens kerran kun teet niin käännä kone tuohon asentoon, ennen kuin purat kannen irti ja vedät nokan rattaan nipparilla kiinni ketjuun. Ton jälkeen saa olla aika sankari jos saa jaon edes hampaalla vituilleen, tietty sitä nokkaa tulee rempan aikana käänneltyä jos joutuu irrottamaan tai jotain mutta kuitenkin se helpottaa 10x tota juttua.
                Retard Member

                Comment

                • Mauge
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2005
                  • 72

                  #9
                  jep...
                  jakohan se pielessä oli. yhden hampaan...
                  käy nätimmin ja nakutus hävis melkeen kokonaan.
                  jos joku tarvii m30b30 ajotus kuvaa niin tässä olis...
                  Last edited by Mauge; 02-11-2008, 21:58.

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by Mauge
                    Voi olla...
                    Miten kun oon löytäny kaksi ajoitus ohjetta, (Kuvat alla) niin kumpaa uskoa vai toimiiko kumpikin??? Valaiskaa kaveria...
                    Vastaisuuden varalle: Vasemmanpuoleisen kuvan mukaan kun laitatte ajoituksen niin ette voi erehtyä, aivan kuten Mauge jo olikin todennut asian olevan.
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎