Ahdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uudelleen turbotus!?!?!
Collapse
X
-
Originally posted by forbiAhdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by ahtajaPakopesä pieni? Onko tehokäyrä minkälainen terävä piikki? Sehän ei meinaa sitä että teho nousee vaikka sulla olis 5bar päin vastoin.Vääntö kyllä kasvaa,mutta tehot tippuu.Noista sun ahtimista en tiedä näin äkkiseltään et mitä ne on?
Comment
-
-
Originally posted by forbiAhdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment