Ahdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?
Uudelleen turbotus!?!?!
Collapse
X
-
Liian pieni ahdin? Loppuu hyötysuhde jossakin, laita isompi ahdin pienemmällä paineella niin voisi hyötysuhde olla enemmän kohdallaan..Originally posted by forbiAhdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?

2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
Tehokäyrä on tasaisesti nouseva käppyrä, pari pientä notkoa ja kone hakkaa puolelta toiselle aivan vitusti. Ahtimen osat käyvät keskenään paitsi että uudempi pyörii toiseen suuntaan ja on kaksiosainen pakopesä eli siivet ovat saman kokoiset. Niin arvasin että jotain puuttuu eli koneen malli on M10 1.8l. Tiedätkö minkä turboauton sytkät sopivat siihen?Originally posted by ahtajaPakopesä pieni? Onko tehokäyrä minkälainen terävä piikki? Sehän ei meinaa sitä että teho nousee vaikka sulla olis 5bar päin vastoin.Vääntö kyllä kasvaa,mutta tehot tippuu.Noista sun ahtimista en tiedä näin äkkiseltään et mitä ne on?
Comment
-
Onko kurtut suomeksi puristussuhde?Originally posted by forbiAhdin vaihtui Mitsun td05h:sta td05hra:n saman kokoiset siivet molemmissa, kaasuttimet ovat samat kuin aiemmin, elikkäs tupla Dellortot 40mm. 34mm sisäkurkut, 200 ilmat, 14 seosputket, 170 pääsuuttimet, tönkkö sytkä (ei ollut aiemmin, sopiiko turbo-saabin sytkä?), parannettu pakosarja (2:n senttilitran tarkkuudella putkien tilavuudet), UUTTA mahle:n männät (pudottivat kurtut 6.2:een). Olen käynyt rullilla parikin kertaa, kun olen "saanut" toimimaan, mutta tehoa ei löydy kuin 172 kapista kaakkia/n.2bar (aikaisemmin 150/0.6 risalla turbiinipyörällä ja laihalla seoksella). Pitäisi kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen puolesta mennä yli 200hp ja reilusti. Jotenkin ahdin ei herää tarpeeksi aikaisin ja ahdot nousevat tasaiseen tahtiin kierrosmittarin kanssa? Miksi näin? Miksei toimi kunnolla? Mikä Mättää? Ehdotuksia?!?!?!?
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Jos on, niin aika alas on pudotettu.... ei tolla kauheita tehoi, jos ne on sama kuin rutut
Comment
-
Se on aivan yks lysti kuin alas ne tiputetaan. kone kestää paremmin ja ahtojen määrä korvaa tehon puutteen.Ja joo kurtut ovat puristussuhde...Originally posted by ZoMbiEJos on, niin aika alas on pudotettu.... ei tolla kauheita tehoi, jos ne on sama kuin rutut
Comment
Comment