No niin. Taas on Baijerin bensiini-kaniinin (3,5 litrainen M30-motti) kanssa tapeltu oikein urakalla. Käyntihäiriötä vaan riittää. Nyt on tullut uusi hieno ominaisuus mukaan:
Aina lähtee hyvin käyntiin, mutta kylmänä ehkä aavistuksen sammumisherkkä. Otat ja ajelet kauppaan. Käyt vähän shoppailemassa (5-10min). Kone uudestaan käyntiin, käynnistyy hienosti, mutta hipaisepa kaasua, niin jo sammuu... Reilummin kaasua peliin (tai sitten antaa rauhassa "kuumeta") , niin "toimii", jos ei oteta sitä lukuun, että välillä pätkäsee ihan tasakaasulla, varsinkin alamäessä pintakaasulla.
Tulpat vaihdettu, tulpanjohdot myös. Liittimet ravisteltu, ja imuvuotoja yritetty etsiä.
Kuulostaako kellään tutulta? Yritin penkoa vanhoja threadeja, mutta en löytänyt ihan vastaavaa hommaa...
EDIT: Tyhjäkäynnillä täristää ihan mukavasti... jos tämä yhtään auttaa selvittämään...
Kiitokset vinkeistä etukäteen!
Aina lähtee hyvin käyntiin, mutta kylmänä ehkä aavistuksen sammumisherkkä. Otat ja ajelet kauppaan. Käyt vähän shoppailemassa (5-10min). Kone uudestaan käyntiin, käynnistyy hienosti, mutta hipaisepa kaasua, niin jo sammuu... Reilummin kaasua peliin (tai sitten antaa rauhassa "kuumeta") , niin "toimii", jos ei oteta sitä lukuun, että välillä pätkäsee ihan tasakaasulla, varsinkin alamäessä pintakaasulla.
Tulpat vaihdettu, tulpanjohdot myös. Liittimet ravisteltu, ja imuvuotoja yritetty etsiä.
Kuulostaako kellään tutulta? Yritin penkoa vanhoja threadeja, mutta en löytänyt ihan vastaavaa hommaa...
EDIT: Tyhjäkäynnillä täristää ihan mukavasti... jos tämä yhtään auttaa selvittämään...
Kiitokset vinkeistä etukäteen!
Comment