Tein tuossa STP moottori pesun ja tietty öljyn vaihdon,sen jälkeen öljynpaineet on ollu huonot tyhjäkäynnillä,vilkauttelee valoa sekä obc herjaa sekä nokkaketju rupesi rallattaan.Olisiko mahdollista että irtoava moska olisi tukkinut öljypumpun suodattimen?Saako suodattimen pumpusta irti pesua varten,vai tuliko pumppu samalla tiensä päähän
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m60 motin öljynpaineet
Collapse
X
-
Originally posted by kartseEn ole,tiedossa on että löystyvät mutta sen ei pitäisi vaikuttaa paineeseen?
tossa kuva.. ja mieti mistä öljy sinne koneeseen menee ja mikä sen tiivistää..
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/k/0.pngF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
No ei kait se pumppu siellä nyt kokonaan irti ole,ja jos on niin luulisi paineitten olevan hukassa koko kierros alueella ja koneesta voisi kuulua melkoista mekkalaa.Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin ongelma alkoi melkein heti STP pesun jälkeen,voi toki olla mahdollista että ruuvit irtosi samoihin aikoihin.Tietääkseni monilla pari ruuvia on tosiaan irronnut mutta yhdelläkin on pysynyt ja mitään öljynpaine ongelmia ei silti ole ollut!Last edited by kartse; 19-08-2006, 21:12.
Comment
-
-
Kyllä se ehjä on paitsi jos ajelee vaan muna kädessä ö-valo palaen. Kiristä samalla ketju kun oot siellä suunnalla, ohjeet löytyy tältä forumilta jostain. Putsaa ne pulttien ja/tai muttereiden ja vastakappaleiden kierteet vaikka wurthin jarruspraylla ja heitä 243 loctitet tai vastaavat kaveriksi väliin. Ei varmasti aukea ikinä enää itsestään.Retard Member
Comment
-
-
Kyllähän se ehjältä vaikuttaa ja rallatuksetkin katosi kannattaa muuten samalla kiristellä pumpun puoliskojen pultit,oli nekin meinaan todella löysällä.Sekä uusia muutamat O-renkaat!
PS.Onko pumppuja mahdollisesti erilaisia,mulla ei ollu pumpun ketjun/rattaan suojaa ollenkaan,eikä edes pinnapultteja johon suoja tulee kiinni
ja autohan oli e34/540 vm93
Comment
-
Comment