Elikkäs nyt ku olin hakemassa 327i (325e 325i kannella) jakopäähihnan niin 127 ja 128 hamppinen, onko näillä nyt loppupeleissä mitää eroo? Alakerta 87 ja kansi 86. Et jos ne antaa sen jommankumman mulle ja se on väärä niin onko jako sekasin?
m20b25 jakopäähihnasta
Collapse
X
-
Se pidempi on vanha M20-moottorissa käytetty hihna. Kiristäjäpyörä oli aluksi halkaisijaltaan isompi, mutta muutettiin jossain vaiheessa ja samalla hihna lyheni yhdellä hampaalla. Mistään tuskin enää löytyy sellaista moottoria johon ei olisi vaihdettu uudemman mallista kiristäjää, joten 127 on se oikea. Etenkin jos ja kun samalla vaivalla vaihtaa sen kiristäjänkin, silloin se on varmasti uudempaa mallia.Originally posted by jr66Mistä löyty 128 hampainen, 127 on oikea.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
Jeps, kiitän ja kumarranOriginally posted by jr66Joo tiedän ja nyt hednam:kin tietää. Uudessa kiristäjässä on merkinta Z 127 eli se on sopiva 127 hihnalle.
Eiku se vaan jäi korvan taakse ku olin menossa hakeen ja se varaosamyyjä sit kysy et kumpaa laitetaan ja olin hetken aikaa vähän et niinku wtf
Mut löysin kiristäjästäkin sen Z127 merkinnän
Et ei muuta ku kantta laittamaan paikalleen katsomaan paljonko m20b25:sen kannella irtoo
Jos yli 129hp niin oon tyytyväinen, puristuksetkin taitaa laskea tuolla kannen vaihdolla ku isommat palotilat? Jos koneessa olleet 9puristeiset männät, vähän harventunu lohko (oli mittauksessa 8.8-8.9). Ahdintahan lähen seuraavaks asentamaan
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
Comment